اعزام دانش آموزان بسیجی قائم شهری به مناطق عملیاتی جنوب کشور/ بازدید از 11 یادمان دفاع مقدس مناطق عملیاتی دوره دفاع مقدس

فرمانده سپاه قائم شهر : 80نفر از بسیجیان قائم شهری ، برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۲۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر ابراهیم یعقوبی فرمانده ناحیه قائم شهربه تشریح این اعزام پرداخت وگفت : به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهای جدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشرجوان و نوجوان با مناطقی که زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس و وطن خود در این مکان جانفشانی کردند این اردوی بزرگ فرهنگی بااولین اعزام و حضوربیش 80نفر ازبسیجیان دانش آموز شهرستان قائم شهردر صبح روز24 بهمن به اجرا درآمد.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهرضمن بیان اینکه امسال بیش از1300نفر از بسیجیان به راهیان نور اعزام خواهند شد اظهار داشت : اولین مرحله از اعزام عمومی بسیجییان از تاریخ15 اسفند خواهد بود وتا تاریخ12فروردین ادامه خواهد داشت که به مدت 5 روز طول خواهد کشید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی زائرین در این سفر نورانی از11 یادمان و4زیارتگاه بازدید خواهند کرد تاکید کرد : برگزاری نماز جماعت،ادعیه،مسابقات فرهنگی و...وهمچنین حضور راویان،روحانیون ومداحان اهل بیت برای ایجاد فضایی معنوی وتوام با شور و نشاط از ویژگیهای این اردو به حساب می آید.

وی در پایان گفت : در این اردو رعایت کلیه اقدامات امنیتی وتامینی وبهداشتی وتهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواقع حوادث غیر مترقبه برای کاروانها پیش بینی شده است تا انشاءا.. سفری مفید ،خوب و خوش همراه با تغییرات سازنده ومعنوی برای دانش آموزان در خاطره برجای بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها