سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت عباس (ع) گفت: آیین اختتامیه جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در ۵ اسفند ماه سالجاری در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل با حضور شرکت کنندگان و برگزیدگان این جشنواره برگزار خواهد شد و و از نفرات برتر تجلیل به عمل آید.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۴۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
اختتامیه جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در اردبیل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صالح زارعی مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل با اشاره به اهمیت جشنواره ره آورد سرزمین نور به عنوان یکی از جشنواره‌های راهیان نور اظهار داشت: جشنواره ره آورد سرزمین نور همه ساله با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس و در رشته‌های شعر، داستان، عکس، فیلم، دلنوشته و خاطره نویسی و ... ویژه زائران راهیان نور برگزار می‌شود و استان اردبیل هم در این حوزه فعالیت دارد و امسال یک هزار و ۳۰۰ اثر ادبی و هنری در رشته‌های دلنوشته، خاطره نویسی، عکس و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره سرزمین نور استان اردبیل ارسال شده است.

وی ادامه داد: طبق تمهیدات انجام یافته بین مسئولان اردویی سپاه اردبیل، آیین اختتامیه جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در ۵ اسفند ماه سالجاری در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل با حضور شرکت کنندگان و برگزیدگان این جشنواره برگزار خواهد شد و و از نفرات برتر تجلیل به عمل آید.

زارعی تاکید کرد: آثار منتخب در استان اردبیل، برای داوری به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در تهران اعزام شده تا داوری شود و منتخبان کشوری این دوره از جشنواره هم انتخاب شود و سال گذشته ۴ برگزیده استان اردبیل، جزو نفرات برتر کشوری این دوره از جشنواره بودند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال ارسال آثاری به دبیرخانه جشنواره ره آورد سر زمین نور استان اردبیل رشد قابل توجهی داشته است، تاکید کرد: همه ساله شاهد رشد تعداد شرکت کنندگان در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور هستیم و امسال کار گروه ویژه‌ای تشکیل داده ایم تا آثار منتخب در رشته‌های ادبی مثل خاطره نویسی و دلنوشته را انتخاب نمایند تا براساس آن، کتاب دلنوشته زائران راهیان نور را منتشر نماییم که قطعا اثر فاخری خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بحمدالله امسال آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور استان اردبیل از نظر کمی و کیفی، رشد قابل توجهی داشته است.
ارسال نظرات