ستاد مردمی حمایت از پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سمنان در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۱۱۳۶۴۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در محکومیت حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت ۲۷تن از فرزندان ملت و پاسداران مرزهای ایران اسلامی شد ستاد مردمی حمایت از پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سمنان بیانیه صادر کردند.
متن بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین
 إِنِّي لَا أَرَى الْمَوْتَ إِلَّا سَعَادَةً
وَالْحَيَاةَ مَعَ الظَّالِمِينَ إِلَّابَرَما
سید وسالار شهیدان حسین بن علی(ع) فرمودند : من مرگ راجز سعادت، و زندگي باستمگران راجز مايه بدبختي نمي‌بينم

حسین جان...
ای درگلویت نیزه، حتی به روی نیزه
پیچید از تو آوا، ((هیهات منّا الذله))
اقدام تروریستی انفجار اتوبوس حامل مرزبانان و پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از فرزندان مظلوم ملت شریف ایران شد، موجب تألم و تأثر شدید همگان گردید. این حرکت بزدلانه و تروریستی با هدف قرار دادن حافظان امنیت کشور، بار دیگر خط بطلان جهالت و حماقت تکفیری ها را بیش از پیش نمایان ساخت.
تروریست‌هایی که با حقد و کینه، بر فرزندان مظلوم مردم آتش گشودند، دست در دست شیطان بزرگ و ایادی  مرتجع آنها و با مدیریت آشکار بدخواهان نظام اسلامی وارد این بازی کثیف شدند تا به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت بی‌بدیل ایران اسلامی خدشه وارد کنند، اما این آرزو را برای همیشه به گور خواهند برد.
دشمنان انقلاب خواهند دید؛ این اقدام وحشیانه آنها، در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران، کوچکترین اثری نخواهد گذاشت و پرچم اتحاد بین برادران شیعه و سنی برای مبارزه بر علیه کفر جهانی و صهیونیست بین الملل همچنان برافراشته باقی خواهد ماند.
ما فرزندان همان پیر خمین هستیم که فرمودند:(( این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی هاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید مارا؛ ملت ما بیدارتر میشود. مااز مرگ نمیترسیم))
ملت شهید پرور و مبارز ایران، سالها به دستور امام راحل، مرد میدان های مبارزات بودند و خون پاک و مقدس شهیدان این ملت، برترین گواه اقتدار و عظمت حماسه سازان ایران اسلامی است. همان مردمی که باصبر و مجاهدت خود، تروریسم منافقان ضد خلق را در دهه 60 مهار کرد و پوزه کثیف جلادان خونخوار را به خاک مذلت نشاند.
سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار جاودانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) در سال‌های پس ازپیروزی انقلاب اسلامی، مهمترین نقش را در پاسداری از نظام و ارزش‌های انقلاب و مردم ایفا نمود و به همین علت همواره همچون خاری در چشم دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست. و همین پاسداران حریم ولایت و مقدمه سازان ظهور امام زمان(عج) در طول سال‌های اخیر نیز با دستور امام خامنه ای (حفظه الله) نقش بسیار ارزشمندی در برقراری صلح و امنیت در عراق و سوریه و همچنین مبارزه با گروهک های تکفیری به ویژه داعش خونخوار که دست پرورده آمریکا هستند ایفا نمود و اگر نقش‌آفرینی مدافعان حرم نبود امروز این منطقه حساس دچار بحران‌های خونین و حوادث نگران‌کننده‌ای در تاریخ بود. 
اینک مردم شهیدپرور و انقلابی سمنان، بامحکوم کردن این اقدام بزدلانه، به خانواده‌ معظم شهدای این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن دعا برای سلامتی و بهبودی مجروحان و مصدومان این ترور ناجوانمردانه، از تلاش‌های مسئولان نظام ، نیروهای‌ نظامی، انتظامی و امنیتی کشور تقدیر و تشکر می‌نمایند واز خداوند متعال برای همه مرزبانان و پاسداران امنیت و اقتدار نظام اسلامی، توفیق و نصرت الهی مسئلت می‌نمایند.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ماهمان نسل جوانيم که ثابت کرديم
در ره عشق جگر دارتر از صد مرديم

هرزمان بوي خميني به سرافتد مارا
دور سيد علي خامنه اي مي گرديم

(ستاد مردمی حمایت ازپاسداران انقلاب
اسلامی شهرستان سمنان)
ارسال نظرات
پر بیننده ها