خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه رهبر انقلاب تکلیف ملت را امروز حضور در صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب دانستند گفت: به شایعات دشمن توجه نکنیم و فضای مجازی را به ابزاری برای ضربه زدن به دشمن تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۶۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در جمع مادران، دختران و همسران شهدا اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام شهدا و تکریم از یادگاران شهدا در حالیکه سالها از دفاع مقدس می گذرد را بر خود وظیفه می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس تاریخ ذرین و پر جاذبه ای از ملت ایران است که به فرموده رهبر انقلاب به گنج شباهت  دارد و در آن دوران جوانان به نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که ره صد ساله عارفان و مجاهدان را یک شبه پیمودند.

صادق احمدی با بیان اینکه بزرگان به ما آموختند که تا می توانیم از تجربه معنوی بزرگواران استفاده کنیم افزود: شهدا انسانهایی که در آستانه بهشت قرار گرفته اند و آماده معراج هستند می توانند بهتر از همه ما را نصیحت کنند و ما نیاز داریم مروری بر جملات و کلمات گهربار شهدا داشته باشیم.

 وی ادامه داد: رهبری می فرمایند اگر وصیت نامه شهدا را بخوانید انگار 50 سال عبادت کرده اید و گویی آنان برای شرایط امروز با ما صحبت کردند و فهمیدند مشکلات ما از کجاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند متذکر شد: بسیاری فکر می کنیم ما چون گرفتاریم از خدا دوریم اما شهدا ثابت می کنند که چون از خدا دوریم گرفتاریم.

وی خطاب به مادران و همسران شهدا گفت: شما خانواده های معزز شهدا ثابت کردید که پا جای پای حضرت زینب سلام الله علیها گذاشتید و وظیفه خودتان را به درستی انجام می دهید. اگر شما بزرگواران رسالت زینب وارتان را انجام نمی دادید مشکلات و گرفتاری های جامعه بیشتر بود.

صادق احمدی عنوان داشت: امروز ما وظیفه داریم توجه کنیم به فرمایشات گهربار شهدا که راه را برای ما باز و تکلیف ما را روشن کردند.

وی اضافه کرد: مهمترین راز موفقیت شهدا تبعیت از ولی، امام و رهبر خودشان بود و مادران شهدا فرزندان برومند خود را تقدیم نظام کردند تا اشک را بر چشمان امام و رهبری نبینند.

فرمانده ناحیه سپاه بیرجند خاطرنشان کرد: اگر ما عزت، امنیت و استقلال داریم، امید و نشاط در جامعه وجود دارد و علارغم مشکلات، توطئه ها و دسیسه های چهل ساله استکبار و در راس آنها آمریکا، بر اساس نص صریح وصیت نامه شهدا تبعیت از امام و ولی اولین و مهمترین تکلیف ما است.

وی تصریح کرد: امروزه گرفتاری ما و مشکلاتی که در هر زمینه مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با آنهاد مواجه هستیم در جایی است که از فرمان ولی فقیه تبعیت نکردیم.

صادق احمدی با بیان اینکه هرچه امام در زمان دفاع مقدس و اوایل انقلاب آینده نگری داشتند اتفاق افتاد افزود:  19مهر 59 حدود 20 روز بعد از شروع  جنگ، ما از لحاظ امکانات و نیرو بسیار ضعیف بودیم و تعدادی از شهرهای ایران در اشغال دشمن بود که خبرنگاران خارجی با امام مصاحبه کردند و امام فرمودند " آینده پیروزی قطعی با ما است چون صدام ملتش بر علیه اش هستند و در آینده در عراق حکومت مردمی سرکار می آید" و این چنین محقق می شود.

وی با اشاره به  کلام گهربار رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز گفت: ایشان علاوه بر تاکید بزرگداشت یاد و نام شهدا فرمودند وضعیت آمریکا و استکبار امروز چطور است که ملت خودشان نیر ترامپ را قبول ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند متذکر شد: متاسفانه فضای تبلیغاتی و رسانه ای ابزارش  اختیار دشمن است و طوری در سطح جامعه القاء می کنند که انگار همه چیز تمام شده است و این اشتباه است ما امروز ملتی قوی و مقتدر هستیم و مشکلات در داخل کشور قابل حل است.

 وی ابراز داشت: قطعا همانطور که مردم گوش به فرمان رهبرشان هستند که در یوم الله 22بهمن حماسه آفریدند و دوست و دشمن اذعان داشتند که حضور حداکثری ملت بیشتر از سالهای قبل در صحنه را مشاهده کردیم.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: با وجود این همه مشکلات معیشتی، گرانی و تورم بعد از 40 سال مردم به دین، اعتقادات، آرمانها و باورهای انقلاب اسلامی پایبند.

 وی تصریح کرد: هر جا ما مشکل داریم وقتی  ریشه یابی و بررسی می کنیم جایی است که مسئولین و دولتمردان به فرمایشات و تدابیر امام و رهبری توجه نکردند و خودشان را در همه عرصه ها مجتهد فرض کردند و هرجا پیشرفت در عرصه های نظامی، فرهنگی و مبارزه با فسادها داریم توجه و عملیاتی شدن فرمایشات رهبر انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه رهبر انقلاب تکلیف ملت را امروز حضور در صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب دانستند افزود: به شایعات دشمن توجه نکنیم و فضای مجازی را به ابزاری برای ضربه زدن به دشمن تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: با عمل به فرمایشات رهبری دین خود را به خانواده شهدا ادا کنیم و وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را نصب العین خود قرار دهیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب " ام البنین های خراسان جنوبی" از تعدادی از خانواده های شهدا تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها