مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان:

زبان شعر یکی از بهترین راههای مبارزه با ظلم است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان از شعر به عنوان یکی از رویش های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: مبارزه حق با باطل ادامه دارد و یکی از راههای مبارزه زبان شعر است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۷۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار حبیب الله میرزایی  در آیین اختتامیه یازدهمین جسنواره شعر دفاع مقدس افزود: شعر یکی از راههای انتقال مفاهیم دفاع مقدس است و به عنوان یکی از مقوله های هنر شناخته می شود. 

وی ادامه داد: شاعران به عنوان یکی از وارثان انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس در مبارزه با ظلم و ستم سهم مهمی در این حوزه دارند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان بیان داشت: شاعران این رسالت را امروز بیش از پیش درک کرده و صدا و پیام شهدا را با زبان شعر به نسل های آینده منتقل می کنند.
میرزایی گفت: هرانسانی در هر پست و مقامی که باشد باید نقش خود را به دفاع مقدس و ارزش های آن به خوبی ایفا کند. 
وی در پایان با اشاره به وجود 188 شهید گمنام دفاع مقدس در 67 نقطه استان هرمزگان، ابرازداشت: وجود این شهدا فرصت مناسبی برای نویسندگان و شاعران است که برکات وجودی شهیدان در آثار خود استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، آیین پایانی یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس هرمزگان با معرفی و تجلیل از ابراهیم آرمات، زینب احمدنیا و زهرا اسپید، سعیده سلماسی، معصومه زارع و عارف محمدی، فرزانه اکسیر، یاسمین عباسی، مهدی ناصریان و ایرج انصاری فرد همراه بود. 

ارسال نظرات