سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی با اشاره به اینکه شهدای دانش آموز و فرهنگی افتخار جامعه هستند افزود: امروز دشمنان در مقابل ملت ایران دچار سردرگمی شده اند، که پس از ۴۰ سال همان سخنان گذشتگان خود را تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۸۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان عباس آباد امروز با حضور مردم ومسئولان در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران دراین آیین هدف از برپایی یادواره ها را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی عنوان کرد و گفت:امروز هر آنچه داریم و به آن افتخار می‌کنیم به برکت خون شهدا است.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه شهدای دانش آموز و فرهنگی افتخار جامعه هستند افزود: امروز دشمنان در مقابل ملت ایران دچار سردرگمی شده اند، که پس از ۴۰ سال همان سخنان گذشتگان خود را تکرار می‌کنند.

وی تصریح کرد:دشمنان به خوبی می‌دانند که ملت ایران با تکیه بر فرهنگ عاشورایی و انقلابی در مقابل دشمنان ایستاده اند، که دشمن را در همه عرصه‌ها غافلگیر کرده است.

مهر قاسمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد در این آیین به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته اند.

در این مراسم ضمن مداحی کربلایی مرتضی فرجی، یادمان شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان عباس آباد در اداره آموزش و پرورش با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها