معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان:

۱۴۴۶ پایگاه میزبان مردم هرمزگان در جشن نیکوکاری

تاجیک، گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۴۴۶ پایگاه جشن نیکوکاری استان هرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۹۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری شبستان، «مهرداد تاجیک»، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان  بابیان اینکه جشن نیکوکاری باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» هم‌زمان با سراسر کشور در 1446 پایگاه جشن نیکوکاری استان هرمزگان برگزار می‌شود.

 وی، افزود: از مجموع پایگاه‌های این جشن، 164 پایگاه به‌صورت ثابت و سیار،148 پایگاه در مساجد،37 پایگاه در مراکز نیکوکاری،146 پایگاه روستایی و بسیج و 951 پایگاه در مدارس استان هرمزگان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند.

 تاجیک، بابیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری از 14 لغایت 21 اسفندماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه پانزدهم اسفندماه ویژه مدارس سطح استان، روز پنج‌شنبه در پایگاه‌های اصلی تعیین‌شده و دفاتر این نهاد در سراسر استان و طی روز جمعه هفدهم اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

 وی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان هرمزگان در جشن نیکوکاری سال گذشته سه میلیارد و 300 میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالا به نیازمندان کمک کردند.

 معاون مشارکت‌های مردمی، با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فرصت مناسبی است تا در آستانه سال نو به فکر نیازمندان باشیم، گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری از طریق شماره‌حساب 0111116060008 و یا شماره کارت مجازی 6037991899960169 بانک ملی، شماره‌گیری تلفن گویایی 3288 و یا استفاده از اپلیکیشن ناب با ارسال عدد 100 به شماره 30007639 و دریافت لینک در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

ارسال نظرات