به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران وهمسران شهدا؛

مادران و همسران شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تجلیل شدند

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان روز سه شنبه 30 بهمن ماه طی نشستی صمیمی با حضور استاندار زنجان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مادران و همسران شهدای این سازمان تجلیل و تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۱۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در این مراسم با تاکید بر جایگاه رفیع و مقام بالای شهدا و خانواده‌های معظم آنان تصریح کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای حاصل شده در نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا بوده است.

دکتر حسین جعفری به نقش بی بدیل جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: رشادت‌ها و خدمات ارزنده سنگرسازان بی سنگر بارها توسط رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری وصف شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در دوران جنگ تحمیلی 40 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، با ارایه گزارشی از وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در این سازمان خاطرنشان کرد: در زمان جنگ در مجموع حدود 5 هزار نفر از طریق ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

دکتر جعفری بیان داشت: در حال حاضر از 654 نفر نیروی انسانی شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان 214 نفر شامل 32.7 درصد از جامعه ایثارگری هستند و از این نظر جهاد کشاورزی استان بالاترین درصد را در بین تمام دستگاه‎های اجرایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین با بیان اینکه یک چهارم از مدیران این سازمان از جامعه ایثارگری هستند، به تشریح خدمات ارایه شده به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت و عنوان کرد: در حال حاضر اطلاعات ایثارگران به تعداد یک هزار و 873 پرونده در سامانه جامع ایثارگران وزرات جهاد کشاورزی ثبت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تنها دستگاهی است که توانسته قانون جامع ایثارگران را به طور کامل اجرا کند.

استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه صبر و شکیبایی مادران و خانواده‌های شهدا ستودنی است، تصریح کرد: برای اینکه از نزدیک در جریان مشکلات خانواده‌های معظم شهدا قرار گرفته و در حد توان پیگیری‌های لازم انجام گیرد دیدار با خانواده‌های معزز 3 هزار شهید استان زنجان را در دستور کار خود قرار داده‌ام.

گفتنی است، استاندار زنجان در این مراسم برای پیگیری درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قول مساعد داد.

ارسال نظرات