اطلاعیه بانک اقتصادنوین در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله 25

به اطلاع مشتريان ارجمند بانک اقتصادنوين مي‌رساند بر اساس مجوز بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و به منظور تسريع در امور مشتريان، اوراق گواهي سپرده مرحله 25 صادره توسط اين بانک با اوراق جديد جايگزين مي‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۳۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در پي سررسيد شدن اوراق گواهي سپرده منتشره در بازه زماني 96.11.28 لغايت 96.12.10 و با مجوز صادره از سوي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران اين اوراق از روز يک‌شنبه مورخ 97.11.28 ، قابل تبديل به اوراق گواهي سپرده جديد با نرخ 18 درصد سالانه با مقاطع پرداخت سود ماهيانه مي‌باشد.
اوراق جديد با نام و قابل انتقال به غير و همراه با قابليت بازخريد قبل از سررسيد نزد شعب بانک اقتصادنوين با نرخ بازخريد کمتر از شش ماه ماندگاري از تاريخ خريد معادل 10 درصد ساليانه و با بيش از شش ماه ماندگاري از تاريخ خريد 14 درصد ساليانه مي‌باشد.
شايان ذکر است به منظور رفاه حال مشتريان گرانقدر بانک اقتصادنوين و تسريع در امور ايشان، براي تبديل موصوف نيازي به مراجعه مشتريان ارجمند به شعبه نخواهد بود و اين تبديل به صورت سيستمي انجام خواهد شد.
مشتريان گرامي مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار