طی امضای تفاهمنامه‌ای با استاندار خراسان رضوی؛

اجرایی شدن طرح توسعه اقتصاد مقاومتی با محوریتی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۱۶ دهستان

فرمانده سپاه امام رضا(ع) طی امضای تفاهمنامه ای با استاندار خراسان رضوی ، فرماندار و امام جمعه صالح آباد به عنوان معین اقتصاد مقاومتی این شهرستان و ۱۶ دهستان واقع در مناطق محروم استان شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۳۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بر اساس این تفاهمنامه‌ها علاوه بر شهرستان صالح آباد ۱۶ دهستان واقع در شهرستان‌های مرزی و محروم استان، چون تربت جام، باخرز، تایباد، صالح آباد، درگز، خواف، کلات، سرخس و قوچان واقع شده است.

طبق این تفاهمنامه در این ۱۶ دهستان طرح توسعه اقتصاد مقاومتی با محوریتی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) اجرایی می‌شود.

ضمن آنکه بر اساس این تفاهم نامه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف دارای مزیت این دهستان‌ها و نیز شهرستان صالح آبادبه انجام می‌رسد که زمینه اشتغال، تولید و توسعه را برای منطقه فراهم خواهد کرد.

البته در این طرح نقش مشارکت همه ارکان از دادگستری تا حوزه‌های اجرایی و بیش از همه مردم بسیار گسترده و مهم است که به خوبی دیده شده است.

تحقق رویکرد دولت در دستیابی به عدالت اجتماعی و توازن منطقه‌ای به تناسب شرایط اقتصادی و اجتماعی و مزیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه با تکیه بر قابلیت‌های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درونزا کردن اقتصاد منطقه و توانمندسازی مردم منطقه از طریق ایجاد سازوکار فعالسازی آن‌ها در امر توسعه و با اولویت رفع محرومیت و توسعه اقتصادی و فرهنگی مردم در روستا‌ها بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محور اجرای این طرح است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار