دادستان شهرستان زابل گفت: حدود یک دهه بعد سوریه گرفتار جنگ تروریستی تکفیری از طرف غرب شد و سرانجام تروریستهای تکفیری و حامیان آنها شکست خوردند و باعث استحکام بیشتر در روابط بین ایران و سوریه شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۴۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، با حضور بسیجیان حوزه های مقاومت، مسئولین ادارات، روحانیون، طلاب، ریش سفیدان برنامه سلسله جلسات گفتمان انقلاب در شهرستان هامون برگزار شد.

دکترسرگزی، دادستان شهرستان زابل در این جلسه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، سیاستهای منطقه ای نظام سلطه با محوریت اسرائیل با تهدید جدی مواجه شد، تلاشهایی صورت گرفت و جنگ تحمیلی توسط حزب بعث عراق به ایران اسلامی تحمیل شد.

وی با تاکید بر این مطلب که بعد از جنگ هشت سال دفاع مقدس امروز انقلاب اسلامی ایران قوی تر از گذشته اهداف خود را دنبال کرده است، افزود: هنوز انقلاب به۳۰ سالگی نرسیده بود که حامیان صدام، رژیم صدام را از بین بردند و دولتی همسو با ایران اسلامی در عراق شکل گرفت.

دکتر سرگزی ادامه داد: حدود یک دهه بعد سوریه گرفتار جنگ تروریستی تکفیری از طرف غرب شد و سرانجام تروریستهای تکفیری و حامیان آنها شکست خوردند و باعث استحکام بیشتر  روابط بین ایران و سوریه  شد.

دادستان شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد: اکنون سه کشور ایران،سوریه،عراق دشمنانی مشترک دارند هرسه تجربه جنگ علیه تروریسم و متجاوزان را دارند هرسه طعم تجاوز آمریکا را چشیده اند و در مواقع نیاز به یاری و کمک هم شتافته اند.
ارسال نظرات