رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در تالش:

اگر عشایر حمایت شوند نیازی به واردات گوشت نداریم

سردار نصرت الله سیف رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در همایش بزرگ تجلیل از شبانان و گله داران غرب گیلان با اشاره به وجود مشکلات پیش آمده در تامین گوشت مصرفی کشور گفت: جنگ را عشایر اداره کردند، انقلاب را عشایر پیروز کردند، تمام مبارزان به عشایر پناه می بردند و امروز هم اگر عشایر حمایت شوند ما نیازی به واردات گوشت نداریم.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۴۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، سردار نصرت الله سیف رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در همایش بزرگ تجلیل از شبانان و گله داران غرب گیلان با اشاره به وجود مشکلات پیش آمده در تامین گوشت مصرفی کشور گفت:بنده هیچ توجیحی از هیچ مسئولی را نمی پذیرم چرا که ما هیچ کار نشدنی در کشور نداریم و ما توانستیم مشکلات بزرگی را در این کشور حل کنیم لذا برخی امور مانند ایجاد یک راه روستایی برای عشایر که دیگر کاری ندارد.
وی با اشاره به نقش عشایر در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جنگ را عشایر اداره کردند، انقلاب را عشایر پیروز کردند، تمام مبارزان به عشایر پناه می بردند و امروز هم اگر عشایر حمایت شوند ما نیازی به واردات گوشت نداریم.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشوری در ادامه بیان داشت: مسئولین بروند در زمین و مناطق عشایری قانون بنویسند چرا که در دفتر و اتاق نمی شود برای عشایر سلحشور کشور قانون نوشت.
سردار سیف یکی از دستآوردهای انقلاب را وجود عشایر همراه انقلاب دانست و گفت: برای خدمت به عشایر منتظر حضور و پول کسی نمی‌مانیم و یام بسیج عشایری به مسئولان این است که ما عشایرزاده‌ایم و هنوز هم آماده دفاع از ارزشهای اسلامی و نظام مقدس اسلامی هستیم.

سردار سیف با بیان اینکه 25 درصد گوشت کشور را عشایر تامین می‌کنند خاطر‌نشان کرد: اگر مسئولان به فکر گوشت خارجی نباشند و عشایر را حمایت کنند قول می‌دهیم که 75 درصد گوشت کشور توسط عشایر تامین شود و این ظرفیت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با پشت میز‌نشینی کاری حل نمی‌شود و مسئولان باید در کنار عشایر حضور پیدا کنند و مطمئن باشند که عشایر آماده همکاری هستند گفت: امروز حضور در کنار عشایر بسیار ضروری است.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه کارهای خوبی برای عشایر انجام شده و می‌شود افزود: هر چه به این قشر خدمت کنیم کم است و باید بدانیم که خدمت به عشایر خدمت به خودمان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات