کارگاه آموزش سبک زندگی سالم با محوریت تعذیه سالم، ویژه همسران و فرزندان کارکنان سپاه بیت المقدس کردستان با حضور دکتر محمد سلطانی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۶۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کارگاه آموزش سبک زندگی سالم با محوریت تعذیه سالم، ویژه همسران و فرزندان کارکنان سپاه بیت المقدس کردستان با حضور دکتر محمد سلطانی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه توسط مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار گردید.

در این کارگاه دکتر سطانی با اشاره به اینکه امروزه کسانی که دنباله رو طب گذشته و سیره ائمه برای درمان بیماری‌ها و ترویج آن هستند انگشت‌شمارند افزود: با این حال همین افراد انگشت‌شمار، شاخص و برای آن‌هایی که به دنبال فهم این موضوعات هستند، شناخته شده‌اند.

وی گفت: افسوس که مسلمانان هنوز نفهمیده‌اند که خداوند در کلمه کلمه و آیه آیه قرآن چه نکاتی را برای حیات دنیوی و اخروی انسان و سلامت روحی، روانی و جسمی‌اش بیان کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: توجه به تغذیه و سلامتی از دیدگاه قرآن و سیره ائمه، می‌تواند نقاط مبهمی در سبک زندگی اسلامی ایرانی روشن کند و افق‌های ارزشمندی از تعالی مسلمانان این سرزمین پیش روی همه بگشاید.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات