مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: دشمنی دشمنان با مسلمانان از زمان پیامبر وجود داشته، برای آن‌ها شیعه و سنی مهم نبود و هدف شان این است که شعار‌های که از زمان پیامبر و ائمه ما مطرح بوده را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۶۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان با حضور پرسنل کادر سپاه و نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان و اعضای شورای تامین مدیران ادارات و نهاد‌های شهرستان سران طوایف معتمدین متنفذین و نخبگان و آحاد مردم در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

محمد نارویی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قم در این مراسم افزود: شهادت در اسلام معنای بسیاری دارد و مقوله‌های زیادی نیز می‌توان از آن برداشت کرد.

وی با اشاره به این مطلب که طبق آیات و روایات قرآنی شهداء از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: شهداء زنده اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند پاسدارانی که در این منطقه خدمت کردند و این منطقه را انتخاب نمودند عاشق شهادت بودند.

دکتر نارویی ادامه داد: دشمن این منطقه را انتخاب نموده تا در بین مردم و نظام تفرقه بیندازد، ما باید مردم را نسبت به تهدیدات دشمن آگاه و آشنا کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: دشمنی دشمنان با مسلمانان از زمان پیامبر وجود داشته، برای آن‌ها شیعه و سنی مهم نبود و هدف شان این است که شعار‌های که از زمان پیامبر و ائمه ما مطرح بوده را از بین ببرند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که مردم شهرستان سراوان با بصیرت گام بردارند و قدردان این شهداء و این نظام باشند، شهداء راهشان را مشخص نمودند، در این منطقه قدم ثابت برداشتند و به هدفشان هم رسیدند.
ارسال نظرات