فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

سازمان بسیج عشایر در استان تشکیل می شود

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش بزرگ تجلیل از شبانان و گله داران غرب گیلان با اشاره به اینکه مسئولین باید نوکر بودن را در عمل نشان دهند گفت: ان شاالله با تشکیل سازمان بسیج عشایر در استان گیلان سپاه قدس گیلان در جهت رفع مشکلات و حمایت از شبانان و گله داران گیلانی گام های عملی را خواهند برداشت.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۷۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش بزرگ تجلیل از شبانان و گله داران غرب گیلان با اشاره به اینکه مسئولین باید نوکر بودن را در عمل نشان دهند گفت: ما را به عنوان قوی ترین نوکر خود بدانید و امیدواریم دست به دست هم با وحدت مشکلات را برای تولید کننده های واقعی و سربازان جنگمان فراهم کنیم.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: سیج سازندگی استان گیلان علاوه بر همه کارهای خود موضوع عشایر استان را در غرب، شرق و جنوب گیلان پیگیر است و سعی می کنیم به کمک مسئولین در استان و شهرستان های مربوطه نسبت به حل این مشکلات همراه باشیم.

وی افزود: ان شاالله با تشکیل سازمان بسیج عشایر در استان گیلان سپاه قدس گیلان در جهت رفع مشکلات و حمایت از شبانان و گله داران گیلانی گام های عملی را خواهند برداشت.

سردار عبدالله پور در پایان با تاکید بر اینکه ما را به عنوان قوی ترین نوکران خود بدانید افزود: تمام مشکلات خود را با مسئولین درمیان بگذارید ما نیز سعی میکنیم‌پیگیر مشکلات شما باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار