فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان گفت: عدم آشنایی ما با طیف موثر جامعه با اندیشه ولایت عامل اصلی کندی حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۸۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، گردهمایی ترویجی و تبینی دستاوررهای انقلاب اسلامی در تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی با حضور کلیه کارکنان و فرماندهان در حسینیه شهیدان میرحسینی یگان برگزار شد.

در این مراسم سردار ابراهیمی آتانی، فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی روحیه خودباوری مقابل نظام سلطه بود که ملت ما برای اولین شعار انقلابی خود یعنی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بهای زیادی پرداخت نموده اند.

وی افزود: ملت ایران در راه انقلاب هزار ان شهید تقدیم کرده و پس از انقلاب در جنگ تحمیلی نیز هزاران شهید و جانباز و معلول داد ه و هنوز در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و حراست از مرزهای خود شهید می دهیم.

سردار ابراهیمی آتانی ادامه داد: تبیین نقش تفکر بسیجی در دستاوردهای به دست آمده در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ازاهداف انقلاب است.

وی با اشاره به این مطلب که مردم با وجود سختی ها و مشکلاتی که ایجاد شده است حضور پرشور و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند تصریح کرد:ما مسئولین باید افتخار کنیم که چنین ملتی داریم و همین موضوع بار مسئولیت را سنگین تر می کند.

فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارس در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه عدم آشنایی ما با طیف موثر جامعه با اندیشه ولایت عامل اصلی کندی حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی شده است، در جامعه ما جریان‌هایی از ریشه در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند از جمله این جریانها گروه های تکفیری تروریستی در کشور همسایه ما است که این جریانها نه در سطح سیاسی بلکه در عمق فکری و نظری در حال مبارزه با هویت انقلاب اسلامی ما هستند.
ارسال نظرات