به همت بسیج استاتید استان چهار محال وبختیاری برگزار شد
جلسه شورای مرکزی معاونین سازمان با حضور مسئولین کانون‌ها و اعضای اصلی شورای آنها برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۹۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  جلسه شورای مرکزی معاونین سازمان با حضور مسئولین کانون‌ها و اعضای اصلی شورای آنها در سازمان بسیج اساتید استان برگزار گردید.

با توجه به برگزاری جلسات تخصصی معاونت‌های سازمان بسیج اساتید کشور با زیرمجموعه معاونت‌های خود در کانون‌های بسیج اساتید نشست توجیهی ویژه مسئولین کانون‌ها و معاونین مربوطه در سازمان بسیج اساتید استان چهار محال و بختیاری و با حضور ریاست سازمان استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر احمدرضا بسیج ضمن ترسیم آینده‌ای روشن و امیدوار کننده از انقلاب اسلامی خواهان تلاش بیشتر اساتید در ایجاد یک تمدن اسلامی عظیم و آماده سازی برای ظهور امام غایب(عج) شدند.

پس از آن معاونت‌های تخصصی سازمان مسائل مطرح شده و مطالبات سازمان بسیج اساتید کشور را به صورت تخصصی برای زیر مجموعه‌های خود تشریح و تبیین کرده و خواهان اجرایی شدن این مأموریت‌ها در سطح دانشگاه‌های استان شدند.

همچنین اولویت‌های هدف‌گذاری بسیج اساتید را تأکید بر علوم راهبردی معطوف به حل مسائل در سطوح استانی و کشوری معرفی کرده و موضوع محوری یعنی نهضت خدمت رسانی، نهضت روشنگری و نهضت مطالبه‌گری را از اولویت‌های برنامه‌های بسیج اساتید در سال ۹۸ دانستند.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال بختیاری

ارسال نظرات