حبیب زاده در مراسم یادبود شهدای حمله تروریستی زاهدان گفت: این حجم بالای بمباران تبلیغات دشمن برای این است تا افکار و مردم ما دچار تردید و قلوب آن‌ها لرزانده شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۹۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین شامگاه سه شنبه در مراسم یادبود شهدای حمله تروریستی زاهدان که در مصلی نماز جمعه شهرستان قرچک برگزار شد با بیان اینکه علی رغم تبلیغات بی سابقه دشمن، مردم ما پرشور‌تر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند، گفت: طبق تمام محاسبات دقیق کارشناسی جمعیت امسال به طور میانگین ۲۰ درصد و در برخی از شهر‌ها تا ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته افزایش جمعیت داشتیم که این خود یک پیام مهمی در بر دارد.

وی ادامه داد: اگر این حجم از بمباران تبلیغاتی که دشمن به راه انداخت تا افکار و مردم را دچار تردید و قلوب آن‌ها را بلرزاند را بر سر هر ملتی می‌ریخت خیلی زودتر از این حرف‌ها از هم پاشیده می‌شدند، اما ملت غیور ایران اسلامی همانطور که رهبری فرمود باشکوه‌تر از گذشته آمدند و تحلیل ایشان به نتیجه رسید.

این مقام مسؤول ابراز کرد: دشمن این همه هزینه کرده که مشکلات معیشتی مردم را بیشتر کند، اما وقتی با این همه هجمه، صحنه بی بدیل ۲۲ بهمن را می‌بیند مشخص است که از این رشادت، درک و بصیرت بالای مردم باید بسوزد و عصبانی شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر زاهدان، اظهار کرد: وقتی که در روز ۲۲ بهمن دشمن شکست مفتضحانه‌ای می‌خورد تصمیم می گرد تا با یک عمل بسیار مذبوحانه در دل شب با یک ماشین انفجاری به دل یک اتوبوس بزند که این کار از لحاظ نظامی و امنیتی هیچ ارزشی ندارد.

جانشین سابق سازمان بسیج دانش‌آموزی اضافه کرد: دشمن بعد از ماه‌ها تبلیغات، سیرک ورشو را راه انداخت، ابرقدرتی که مدعی بود شدیدترین تبلیغات و تهدیدات را علیه ایران وارد کرده تا ایران زانوی تسلیم به زمین یزند، اگر گنده گویی هایش رنگی از واقعیت داشت چه شد که امروز به دریوزگی افتاده است، اگر تبلیغات دشمن رنگی از صداقت داشت، آن‌ها باید امروز از هم پاشیدن نظام ما را جشن می‌گرفتند.!

وی ادامه داد: آمریکا چند کشور دیگر را در ورشو دور خودش جمع کرد که ضمن اتحاد، آن‌ها بگویند آمریکا چه کار کند، اما حتی دریغ از یک بیانیه خشک و خالی، آن‌ها در هر عرصه‌ای که علیه ایران وارد شدند همیشه طرف موفق آن ماجرا ایران بوده است، اگر در حوزه جنگ افروزی یا تهدید‌های سیاسی و اجتماعی و یا توطئه‌های منطقه‌ای وارد شدند شکست خوردند، در هیچ منطقه‌ای در آسیای غرب ورود نکردند مگر اینکه یکی از حیاط خلوت‌های خود را به نفع ایران از دست دادند، به عراق، فلسطین و سوریه ورد شدند، اما در انتها آن کشورها همراه ایران شدند.

معاون سیاسی سازمان بسیج خاطرنشان کرد: آن یاوه گویی که اول انقلاب می‌گفت با جنگ، ایران را به ۳ کشور تقسیم می‌کنیم، در واقعیت قضیه ببینید که امروز او کجاست و ما در کجا هستیم.

وی با اظهار اینکه دشمن پیروزی‌های روز به روز و آقایی ما را می‌بیند، بیان کرد: طبیعی است که دشمن کوتاه نیاید و کنار نکشد چرا که او شیطان است.

حبیب زاده در پایان به تیتر اخیر یک روزنامه مشهور عربی اشاره کرد و افزود: این روزنامه به درستی تیتر زد که کنفرانس ورشو در آخر به همه ثابت کرد تنها کشوری که مدافع کشور‌های مسلمان است ایران است و بس./

ارسال نظرات