مسؤول بسیج جامعه زنان کشور تأکید کرد؛

نقش تأثیرگذار والدین شهدا برای مشاوره خانواده‌ها و تربیت فرزندان صالح

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی در حال حمله به خانواده‌هاست و خانواده‌ها باید بادانش رسانه‌ای آشنایی داشته باشند گفت: والدین شهدا می‌توانند به‌عنوان بهترین مشاوران برای خانواده‌ها در تربیت فرزندانی صالح برای آن‌ها باشند.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۱۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودسر، مینو اصلانی امروز در مراسم یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر در مسجد جامع کلاچای با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان در جامعه اظهار کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس به‌ویژه هفت هزار زن شهید می‌توانند الگوی مناسبی برای جامعه باشند تا خود بتوانیم سرنوشت خودمان را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و حرکت جهادی شهدا برای مقابله با دشمن در راستای قیام کربلا و عاشورا بود افزود: قیام سیدالشهدا (ع) برنامه‌ریزی دشمنان را در تاریخ به هم‌ریخت و اینکه حضرت جانشان را داد تا بندگی خدا باقی بماند این بخش مشترک قیام حسینی و انقلاب اسلامی است.

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور یکی از زیبایی‌های انقلاب اسلامی را آشتی بین انسان و خدا خواند و تصریح کرد: پاسداشت یاد و خاطره شهدایی که بافرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی برای دفاع از کشور و اسلام با اقتدا به مولای خود امام حسین (ع) از جان‌عزیزشان گذشتند تا مردم حقیقت هستی را درک کنند در جامعه امری ضروری است.

اصلانی با بیان اینکه شهدا شهادت را انتخاب کردند گفت: شهدا منتظر نشدند تا سرنوشت برای آن‌ها رقم بخورد بلکه باتقوای الهی حوادث زمان را مدیریت کرده به‌سوی فلاح و رستگاری پر کشیدند.

وی گام برداشتن در مسیر ایثار و ازخودگذشتگی را یک تربیت فرآیندی و اکتسابی خواند و بیان کرد: زنان جامعه اسلامی ما با الگوپذیری از خاندان عصمت و طهارت باتربیت اسلامی فرزندان خود برای دفاع از ولایت به جبهه‌ها فرستادند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: زنان و مادران ما با درک عمیق دینی مسیر ولایت را خوب شناختند و با هدایت فرزندانشان در این مسیر است که امروز ما شهدایی مانند شهدای امنیت و مدافع حرم زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کردیم.

اصلانی بر لزوم الگوپذیری جوانان کشور از فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: مشورت دادن فرزندان و ایجاد فضای گفتمانی در خانواده در تکمیل فرآیند تربیتی آنان تأثیرگذار است و مادران ما باید بتوانند با افزایش دانش خود به سؤالات فرزندانشان در فضای دل‌نشین خانواده به‌ویژه خطرات فضای مجازی آگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی در حال حمله به خانواده‌هاست و خانواده‌ها باید بادانش رسانه‌ای آشنایی داشته باشند افزود: والدین شهدا می‌توانند به‌عنوان بهترین مشاوران برای خانواده‌ها در تربیت فرزندانی صالح برای آن‌ها باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات