حجه الاسلام بیانی منش گفت: در دوران دفاع مقدس، مادرانی فداکار که الگوی صبر بودند جبهه‌ها را یاری رساندند. مادران شهدا درس شهامت، وفاداری و صبر را از حضرت زینب(س) آموختند و آگاهانه در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۱۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ یادواره شهدای محله طالقانی کوهبنان، ۳۰ بهمن‌ماه مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در تکیه شهید بهشتی با حضور امام جمعه، جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل بیانی، مدرس حوزوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: بعد از جنگ احد گروهی به مقام و منزلت شهیدان حسرت می‌خوردند، درحالی‌که در قرآن داریم که شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگار از رزق و روزی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: شهیدان همواره زنده و از فضل خداوند بهره‌مند هستند؛ آنان در دامان مادرانی مؤمن، متدین، عاشق و دلداده اهل بیت(ع) پرورش پیدا کردند و در زمان نیاز راهی جبهه‌ها شدند.

حجت‌الاسلام بیانی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس، مادرانی فداکار که الگوی صبر بودند جبهه‌ها را یاری رساندند. مادران شهدا درس شهامت، وفاداری و صبر را از حضرت زینب(س) آموختند و آگاهانه در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسیر ولایت و رهبری تنها راه سعادت و رسیدن به آرمان‌های بلند است، اظهار کرد: حضرت ام‌البنین(س) همواره در کنار ولایت و رهبری بود و تا آخرین لحظه از این هدف و آرمان خود کوتاه نیامد و فرزندان خود را در این مسیر تقدیم اسلام کرد. لذا، در تاریخ ماندگار شد.

 

 

ارسال نظرات