مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه مسلم مشهد:

دشمن به دنبال صدمه زدن به رکن‌های اصلی نظام است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه مسلم مشهد بیان داشت: اخیرا دشمن به این نتیجه رسیده است که ما باید بتوانیم به چند رکن از رکن‌های اصلی نظام صدمه بزنیم.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۳۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام ولایتی در جلسه اعضای شورای نمایندگی سپاه ناحیه مسلم مشهد که با حضور رابطین نمایندگی در نمازخانه شهدای بسیج  برگزار شد، گفت: دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی این پیروزی را نداشته باشد و از ابتدای انقلاب فتنه‌های زیادی اعم از ترور‌های اول انقلاب که قریب به هفت هزار ترور انجام شده است و نزدیک به ۱۷ هزارنفر شهید شده‌اند. کودتا‌های پنج گانه خصوصا کودتای نوژه، قائله خوزستان، قائله کردستان، قائله شریعتمداری، حمله مستقیم به ایران از طریق طبس تنها چند مورد از فتنه‌هایی بود که دشمن انجام داد تا در همان ابتدا انقلاب را زمین گیر نماید.

هادی ویژه سپاه امام رضا علیه السلام در بخش دیگری از سخنانش افزود: اخیرا دشمن به این نتیجه رسیده است که ما باید بتوانیم به چند رکن از رکن‌های اصلی نظام صدمه بزنیم که در راس آن رهبری، شورای نگهبان و نهاد‌های امنیتی مثل سپاه و بسیج می‌باشد.حتی اخیرا آمدند با کار‌های سازمان یافته‌ای مثل جدا کردن بسیج و سپاه از حکومت و نظام صحنه‌هایی را نشان دادند که بسیج از نظام جدا شده است و عکس این است و دشمن به خوبی می‌داند بسیج اخلاص دارد و مردمی و بیش رونده و پیش برنده هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه مسلم مشهد در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما به سمت تمدن اسلامی می‌رویم و باید شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی را پیاده نماییم و اشاره به این داشتند که شرایط ما شرایط جنگ بدر و خیبر است و ماهستیم که در منطقه دست برتر را داریم و تنگه هرمز دست ماست اگر بخواهیم ناامنش کنیم اقتصاد آمریکا فلج خواهد شد.

در پایان جلسه به پاس زحمات به اعضای شورای نمایندگی سپاه ناحیه مسلم هدایایی اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها