خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نقش روحانیان در پیروزی انقلاب قابل انکار نیست

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقش روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه ارزشمند بوده و این موضوع قابل انکار نیست.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۴۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در همایش علمداران عاشورایی، نکوداشت رزمندگان روحانی استان، گفت: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان در حالی جشن گرفتیم که بدخواهان بدنبال توطئه های شومی بودند که خوشبختانه هیچکدام به سرانجام نرسید.

وی افزود: یکی از قله های شکوه این جشن پیام امام خامنه ای بود که انشاالله راه گشای مسیر آینده انقلاب خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی به اندازه بعثت اولیه اسلام اهمیت دارد چون انقلاب فرهنگی بزرگی را در جهان برپا کرد که منشا دیگر انقلاب های تاریخ در 40 سال گذشته شد.

شهسواری با بیان اینکه عظمت پیشرفت های اسلام آن موقع مشخص می شود که با انقلاب کشورهای دیگر مقایسه شود، خاطرنشان کرد: حضرت آقا در حضور مردم تبریز در (29بهمن) فرمودند که شبیه ترین معجزه به معجزات انبیاء همین انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بازیگران نقش دوم انقلاب را جوانان عنوان کردند و ما امروز سرافرازانه با سربلندی کلام رهبر انقلاب را در کنار کلام امام خمینی(ره) تبیین می کنیم.

این مسئول اضافه کرد: نقش ولایت فقیه در انقلاب بی بدیل است و اهل نظر باید بدان بپردازند.

وی گفت: به شهادت تاریخ تمام قیام ها و جنبش هایی که در دنیای اسلام اتفاق افتاد همیشه یک یا چند روحانی در این انقلاب ها نقش داشتند.

شهسواری افزود: اوج این تاریخ سازی ها و عینیت یافته ترین انقلاب ها، همین انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: روحانیون متعهد اسلام همیشه سپر بلای مردم بودند و تمام مشکلات را به جان خریده و برای عظمت و کرامت مردم تلاش کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار