گام دوم انقلاب؛ کمال و رشد را در پی دارد

تحلیلگر سیاسی گفت: معتقدم چله دوم انقلاب به‌عنوان چله کمال و رشد است تاکنون انقلاب، نظام سازی و مبارزه با دشمن بوده و امروز صاحب‌تجربه و هدفمند هستیم و نظامی قدرتمند داریم و مردم ما با بصیرت شده و دشمن‌شناسی خوبی دارند.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۵۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

امیرعلی حیدر امیری ظهر امروز در گفت‌وگو با بسیج از لرستان با اشاره مراحل پنج‌گانه انقلاب که توسط مقام معظم رهبری مطرح‌شده، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب نظر مقام معظم رهبری بر تمدن سازی اسلامی است و برای تمدن سازی و جامعه سازی بهای زیادی به جوانان داده و برای نخستین بار است که نظر ویژه‌بر روی جوانان داشته‌اند و وظیفه‌ای را بر گردن جوانان گذاشته‌اند چراکه ظرفیت جوانان به‌عنوان نیروی خلاق و تأثیرگذار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در این بیانیه بحث استکبارستیزی و استثمار، دشمن‌شناسی و بصیرت مدنظر بوده است افزود: عامه مردم امروزه به ظواهر اهمیت می‌دهند و به عمق بحث ورود پیدا نمی‌کنند؛ امروز بزرگان و مالک اشترهایی در منطقه داریم مانند سردار سلیمانی، سید حسن نصرالله، شیخ اکرم الکعبی، هادی عامری و...که در محور مقاومت تلاش می‌کنند در کنار آن‌ها عمارهایی می‌خواهیم که وظیفه روشنگری، بصیرت بخشی و آگاهی بخشی به مردم و دنیا را داشته باشد.

 

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه امروز استکبار، نظام سلطه و صهیونیسم جهانی جنگی همه‌جانبه را علیه ما آغاز کرده‌اند گفت: در بُعد جنگ نظامی از ابتدای انقلاب جنگ بوده و اکنون به‌صورت جنگ نیابتی و توسط گروه‌های تکویری ادامه دارد؛ محور مقاومت به افریقا کشیده شده و گروه‌هایی برای مقابله با آن‌ها پیش می‌رود.

 

وی عنوان کرد: در بُعد نظامی دشمن با تمام قوا جلوآمده و در بُعد جنگ نرم نیز در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی فعال هستند، در بُعد سوم دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده است، از تحریم کشور گرفته تا وضعیت ارزی و موج کذایی گرانی که به وجود آوردند.

 

امیری با اشاره به اینکه بُعد چهارم جنگ دشمن بُعد سیاسی است تصریح کرد: امروز نظام سلطه به دنبال این است که هرروز ایران هراسی ایجاد کند و به دنبال این هستند دنیا را در مقابل جمهوری اسلامی متحد کنند و ایران را حامی تروریست بنامند و ناقض منشور حقوق بشر معرفی کند.

 

وی افزود: معتقدم چله دوم انقلاب به‌عنوان چله کمال و رشد است تاکنون انقلاب، نظام سازی و مبارزه با دشمن بوده و امروز صاحب‌تجربه و هدفمند هستیم و نظامی قدرتمند داریم و مردم ما با بصیرت شده و دشمن‌شناسی خوبی دارند.

 

 این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: این بیانیه به‌عنوان نقشه راه و الگو تکمیل‌کننده قانون اساسی و مصوبات مجلس است و کامل‌کننده تمام فعالیت‌های کشور ما تاکنون است پس باید موردتوجه جوانان، مردم و نیروهای نظامی، امنیتی، قضایی و عوامل اجرایی قرار گیرد.

 

وی گفت: از عیب‌های بزرگی که بر دولت‌مردان ما وارد است زمانی که مقام معظم رهبری سالی را نام‌گذاری می‌کنند سربرگ ادارات عوض می‌شود اما خروجی ندارند بیانات مقام معظم رهبری باید سرلوحه باشد نه سربرگ ادارات.

 

امیری تصریح کرد: معتقدم این بیانیه باید در ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و در حوزه‌های علمیه تدریس شود و شفاف‌سازی، تبیین و تشریح شود و برای مردم جا بیفتد و ادارات به آن عمل کنند و اگر اجرایی شود شک نکنید موفق هستیم.

 

 وی خاطرنشان کرد: این بیانیه سرآغاز یک حرکت جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران جهان اسلام و همه جهانیان است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات