معاون امور سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: 10 درصد اعتبارات توسعه اشتغال روستایی باید در زمینه گردشگری و بوم‌گردی صرف شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۶۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، منوچهر رزمجو  امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستائی بایستی پایدار و منجر به تولید و افزایش بهره وری و همچنین تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا بایستی مسؤولان درخصوص جذب منابع و پایداری طرح‌های ایجاد شده تلاش کنند تا باعث انحراف و ناپایداری آنها نشود.

معاون امور سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با بیان اینکه طرح‌های عملیاتی بایستی از توجیه فنی و اقتصادی لازم برخوردار باشد، افزود: به خوشه‌سازی طرح‌ها توجه شود، به‌گونه‌ای که با نگاه به زنجیره ارزش اجرایی شوند.

رزمجو تصریح کرد: استفاده از ظرفیت گردشگری و بوم‌گردی امروزه مورد توجه قرار گرفته و 10 درصد اعتبارات توسعه اشتغال روستایی در این زمینه بایستی صرف شود.

وی ضمن تأکید بر اجرای طرح‌هایی با مزیت رقابتی، افزود: تولید زمانی ارزشمند است که بازار فروش برای آن وجود داشته باشد، همچنان‌که تولید بدون بازار محکوم به شکست است.

انتهای پیام

ارسال نظرات