ارگی با اشاره بر اینکه شهرستان مهدیشهر استعداد‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف دارد گفت: از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مهدیشهر استفاده شود
کد خبر: ۹۱۱۳۸۹۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرگزار‌ی بسیج در مهدیشهر، علی لطفی مدیر اموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر به همراه طاهرزاده رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل و اسقایی رئیس اداره انجمن اولیائ و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با فرماندار شهرستان مهدیشهر دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار علی لطفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اهمیت انجمن اولیاء و مربیان اظهار داشت: انجمن اولیاء و مربیان ظرفیت عمیق و وسیعی است اهمیت این ظرفیت از معادن طلا بالاتر است که متاسفانه ما از این ظرفیت عظیم کمتر استفاده کرده ایم.
حسن ارگی، فرماندار شهرستان مهدیشهر در ادامه این دیدار ضمن اشاره به توانمندی و استعداد‌های دانش آموزان و اولیاء شهرستان خاطر نشان کرد: شهرستان مهدیشهر استعداد‌های بسیار خوبی دارد که این استعداد‌ها باید شکوفا شود.
وی در ادامه افزود: انسان‌ها باید در جایگاه خودشان قرار بگیرند و ما در هر برنامه‌ای که حضور داریم کمک کنیم تا دانش آموزان در زمینه‌های اجتماعی و گروهی مشارکت فعال داشته باشند.
محمد اسقایی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان سابقه انجمن اولیاء و مربیان را صد سال اعلام نمود واظهار داشت: هزار عضو انجمن در ۱۲۰ هزار مدرسه کشور وجود دارد و ۲۵۰ هزار اولیاء در ۹۰۵ مدرسه استان مشغول به فعالیت هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها