معاون تفحص روايت سيره شهداء گفت : دشمنان اسلام و انقلاب تا صداي شكستن استخوان هاي عزت ،غيرت و هويت اين انقلاب را به گوش خود نشنوند؛ دست از سر اين انقلاب و مردم آن برنمي دارند و دشمن مي خواهد با طرح مذاكره در موضوعات هسته اي، موشكي و منطقه اي به اهداف پليد خود برسد.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۰۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ حجت الاسلام حسين جوشقانيان معاون تفحص روايت سيره شهداء در دومين يادواره شهداي آسمانيان مسجد چهارده معصوم(ع) كوي جهانگيري شهرستان اراك؛ گفت : كساني كه در راه خداوند استقامت ، ايثارو فداكاري مي كنند در روز قيامت سربلند و جايگاه عظيمي دارند.

وي در ادامه افزود : در چهل سال انقلاب، هر كجا به حرف و رهنمود ولايت فقيه گوش داديم ؛ پيروز ميدان بوديم و هركجا كه مسئولين از ولايت فاصله گرفتند، فاصله طبقاتي ، تبعيض ، مشكلات معيشتي و نفوذ دشمن بوجود آمد.

جوشقانيان افزود: در مدت چهل سال انقلاب هر موقع تفكر انقلابي به ميان آمد توانستيم در مقابل دشمن و توطئه هاي آنان بايستيم و هرگاه فرهنگ غرب گرائي،وابستگي و عدم خودباوري در بين برخي مسئولين بوجود آمد، دشمن به دنبال نفوذ خود برآمد.

معاون تفحص روايت سيره شهداء به جايگاه عظيم شهداء اشاره و گفت: پدران و مادران شهداء و فرزندان شهيد اين بزرگواران از والدين و شهداي صدر اسلام چيزي كم ندارند و جايگاه شهداء در روز قيامت مانند يك ابرقدرت معنوي خواهد بود.

وي به بهانه هاي دشمن براي مذاكره با ايران اشاره و تاكيد كرد: دشمنان اسلام و انقلاب تا صداي شكستن استخوان هاي عزت ،غيرت و هويت اين انقلاب را به گوش خود نشنوند؛ دست از سر اين انقلاب و مردم آن برنمي دارند و دشمن مي خواهد با طرح مذاكره در موضوعات هسته اي، موشكي و منطقه اي به اهداف پليد خود برسد.

حجت الاسلام جوشقانيان تصريح كرد : يكي از توطئه هاي دشمنان به صف كردن مردم براي تهيه گوشت و مرغ و... ميباشد و بايد به سراغ مسببان داخلي اين وضعيت باشيم.

وي اضافه كرد: ازابتداي انقلاب اسلامي ايران هر وعده اي كه رهبران اين نظام اسلامي دادند به وقوع پيوسته و اين نشان از ارتباط الهي رهبران و حقانيت اين انقلاب دارد؛ در حالي كه هر وعده اي كه رهبران جبهه كفر نيز دادند با رو سياهي آنان مواجه گرديد.

معاون تفحص روايت سيره شهداء تصريح كرد : دهه پنجم انقلاب در ظاهر خود با سختي و مشقت هاي فراواني همراه خواهد بود؛ اما باطنش همراه با رحمت خواهد بود و اين هم يك گلوگاه ست و عده اي از اوج قله به دره ها پرتاب مي شوند.

وي افزود : براي صند لي هاي و كرسي هاي اين مسئولين خون هاي فراواني ريخته شده است و اگر در راه شهداء بمانيم، سيلي محكمي به صورت نفاق خواهيم زد و اگر كوتاهي داشته باشيم سيلي بدي خواهيم خورد.

جوشقانيان تاكيد كرد: امام (ره) فرمودند: هرگاه خواستيد وضع فعلي افراد را مشاهده كنيد؛ ببينيد دشمن به او چگونه نگاه مي كند و اگر از او تعريف و حمايت كرد به آن افراد شك كنيد.

وي ايستادگي را تنها راه نجات دانست و گفت : هرگاه مسئولين در مقابل دشمن محكم و با قدرت ايستادگي كردند، به عقب نشيني آنان منجر شد و البته هر موقع هم خواستيم با دشمن مذاكره و هم قدم شويم؛ قطعا به ما فشار مضاعف خواهد آورد و كوتاه هم نمي آيند.

حجت الاسلام جوشقانيان به نقشه هاي دشمن براي چهل سالگي انقلاب پرداخت و گفت : نديدن چهل سالگي انقلاب از آرزوهاي بزرگ دشمنان بود و جبهه استكبار براي رسيدن به اين هدف خود برنامه ريزي هاي دقيقي را طراحي كرده بودند و اين اهداف پليد با عنايت الهي و رهنمودهاي ولايت خنثي گرديد.

ارسال نظرات