خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قم گفت: دشمن برای تضعیف باروهای دینی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده‌اند که در این‌ بین مبحث راهیان نور می‌تواند در کمتر کردن نابه‌هنجاری‌های اجتماعی اثرگذاری خاصی برجای بگذارد.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۱۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: راهیان نور یکی از رویش‌های مهم سال‌های اخیر حوزه فرهنگ کشور بوده است.

وی با اشاره به اهمیت و اثرگذاری خاص سفر راهیان نور افزود: یکی از مؤثرترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی موجود در کشور سفر راهیان نور بوده که دراین‌بین اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

فرمانده سپاه قم با بیان برخی از آثار مثبت و سازنده سفر راهیان نور ابراز کرد: اثرگذاری و نتیجه بخشی سفر راهیان نور زودبازده بوده و اثر مثبت خود را به‌صورت مطلوب و سازنده در بین دانش‌آموزان و دانشجویان نشان می‌دهد.

شاهچراغی با اشاره به تأثیر سفر راهیان نور در کاستن از هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ادامه داد: دشمنان برای تضعیف بارو‌های دینی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای کرده‌اند که دراین‌بین مبحث راهیان نور می‌تواند در کمتر کردن نابه هنجاری‌های اجتماعی اثرگذاری خاصی برجای بگذارد.

وی عنوان کرد: استان قم ازآنجایی‌که شهری مهاجرپذیری بوده در کنار ظرفیت‌های که برای استان به وجود آورده برخی مشکلات و چالش‌های اجتماعی و اقتصادی را نیز برجای گذاشته و از همین رونیز سپاه قم امسال ۵۰۰ طرح زودبازده را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی عمدتاً توسط دانشجویان و جامعه پزشکی به‌صورت خودجوش بوده و سپاه استان صرفاً برخی پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد، فعالیت طلاب روحانیون از دیگر ظرفیت گروه‌های جهادی قم است.
ارسال نظرات