خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لالی :جمعی از بسیجیان شهرستان لالی هم همانند دیگر اقوام خوزستان بمناسبت گرامیداشت مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌ های انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری ، با حضور مسئولین استانی و سخنرانی آیت الله جزایری و سردار شاهوار پور در مجتمع فجر سپاه حضرت ولی عصر عج استان خوزستان حضور یافتند .
کد خبر: ۹۱۱۳۹۳۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

بسیجیان عشایر لالی با حضور گسترده و وحدت‌ آفرین خود ، باشکوه هرچه بیشتر از سال‌ های گذشته ، در همایش استانی عشایر خوزستان حضور یافته و بر همبستگی و پیوند خود با آرمان‌ های انقلاب اسلامی تأکیدی دوباره کردند .

خبرگزاری بسیج به بخشی از سخنان سردار اشاره میکند :وضعیت امروز کشور حاصل ناکارآمدی و بی عرضگی برخی مسئولان است

سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در همایش عشایر استان:مشکلات امروز کشور حاصل ناکارآمدی و بی عرضگی عده ای از قصد و یا نادانی است که فشار آن را مردم تحمل می کنند.

شاهوارپور تصریح کرد: در زمان جنگ مایحتاج مردم کم بود اما عادلانه میان همه توزیع می شد و مردم اعتراضی نمی کردند اما امروز که اجناس به وفور در کشور موجود است و بسیاری از آنها در داخل تولید می شوند، متاسفانه درست توزیع نمی شوند و سر از جای دیگر در می آورند.

وی تصریح کرد: چرا کسی که متولی توزیع است، دست کج است و نمی گذارد مردم فقیری که در روستاها و شهرها زحمت می کشند، در سختی و فشار باشند ؟

ارسال نظرات
پر بیننده ها