خبرهای داغ:
مشکلات امروز کشور حاصل ناکارآمدی و بی عرضگی عده ای از قصد و یا نادانی است که فشار آن را مردم تحمل می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۳۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

به گزارش بسیج؛ همایش تجدید بیعت جمعی از نخبگان و سران عشایر لر، بختیاری، بهمئی و قشایی استان خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان و جمعی دیگر از مسئولان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، در اهواز برگزار شد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در ادامه این همایش اظهار داشت: بعد از 40 سال مقاومت و ایستادگی، امروز گردهم آمده ایم که اعلام کنیم عشایر همچنان سنگربان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با افتخار مدافعان حرم را تقدیم کردند.

وی افزود: پس از حضور تروریست های خبیث در منطقه، جوانان ما دوباره مانند زمان جنگ احساس خطر کردند و برای دفاع از حرم پیش قدم شدند و ماشین جنگی آنها را متوقف کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: مشکلات امروز کشور حاصل ناکارآمدی و بی عرضگی عده ای از قصد و یا نادانی است که فشار آن را مردم تحمل می کنند.

شاهوارپور تصریح کرد: در زمان جنگ مایحتاج مردم کم بود اما عادلانه میان همه توزیع می شد و مردم اعتراضی نمی کردند اما امروز که اجناس به وفور در کشور موجود است و بسیاری از آنها در داخل تولید می شوند، متاسفانه درست توزیع نمی شوند و سر از جای دیگر در می آورند.

وی تصریح کرد: چرا کسی که متولی توزیع است، دست کج است و نمی گذارد مردم فقیری که در روستاها و شهرها زحمت می کشند، در سختی و فشار باشند؟

فرمانده سپاه خوزستان خاطرنشان کرد: با همه این مشکلات و فشارها اما مردم پای انقلاب ایستاده اند و همیشه در صحنه هستند.

شاهوارپور گفت: امروز پیام این همایش، وفاداری به امام، مقام معظم رهبری و راه شهدا است که با تقدیم شهدای مدافع حرم اثبات شده است، که مسئولیت مسئولین را بسیار سنگین می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها