فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) از زمان شکل گیری خدمات گسترده ای در سطح استان کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان ارائه داده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۳۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم کلنگ زنی فاز جدید بیمارستان فاطمه زهرا(س) ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت:  از ارزشمندترین اموری که سپاه به تدابیر امام  حکیم بعد از دفاع مقدس سرلوحه کار خود قرار داده بحث خدمت رسانی به اقشار  مردم و خصوصا اقشار مستضعف است.

وی ادامه داد:  بیمارستان حضرت فاطمه  زهرا(س) از زمان شکل گیری خدمات گسترده ای در سطح استان کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان ارائه داده است.

وی با اشاره به بحث خدمت رسانی بیان داشت: به منظور گسترش بیشتر خدمت رسانی به فضل الهی کلنگ بیمارستان زده و از ظرفیت قوی تر و گسترده تری هم  از نظر اماکن  وکادر تخصصی تر استفاده شود  و با تجهیزات لازم و خدمات وسیعتر به اقشار مردم خدمت رسانی صورت گیرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مساحتی بالغ بر ۵۶ هزار متر مربع به بیمارستان  اختصاص داده شده است که کلنگ زنی بیمارستان  در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و  برگزاری اولین روز کنگره شهدا قرار گرفته است قطعا اتفاق میمون و مبارکی است.

وی در پایان از دریادار فدوی و سردار اخوان ، ریاست بیمارستان علوم پزشکی ، کارکنان بیمارستان و  پاسداران تقدیر و تشکر نمود.

 

اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای امام خامنه ای و با بیان روایتی از امیر مومنان به نقل از پیامبراظهار داشت: هرکس در برآورده شدن نیاز بیماری بکوشد خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد از زیر بار گناه خویش بیرون رود به سان روزی که از مادر متولد شده است.

وی ادامه داد: همزمان با میلاد پر خیر و برکت حضرت زهرا (س)   عنایت خاص حضرت به بانیان شود  یک رکورد  خوب در زمینه ارائه خدمات و بهداشت و سلامت زده  خواهد شود. و با برنامه ریزی برای رسیدن به قله های پیشرفت  و برای رسیدن به اهداف نیازمند مدیریت و فرهنگ جهادی هستیم.

وی افزود: برای رسیدن به بالاترین سطح علمی در زمینه طب رزم و تحرک ، سرعت و دقت بالا که در زمان بحران کمک کننده است باید با استانداردهای علمی همراه شود

وی با اشاره به چند سرفصل بیان داشت: از جمله سرفصل ها ، استاندارد سازی سطح آموزشی و مهارت تخصصی ، پیش روندگی و پیش برندگی همراه با برنامه های تحول  آفرین ناشی از ایده ، تفکر و خلاقیت و  طرح انطباق، طرح فجر، طرح رمضان و طرح هجرت طرح میلاد تا میلاد و… که در این طرح ها هدف رعایت حقوق بیمار، ایمنی بیمار، افزایش سطح کیفیت خدمات رسانی و روشهای کم هزینه با سرعت و دقت بالادر دستور کار قرار گرفته است.

 

آرمان کرمان

ارسال نظرات