وهاب کاظمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت:
حجت الاسلام والمسلمین عبدی گفت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ ایثار است و تبعیت از مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۷۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛حجت الاسلام والمسلمین عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج در دیدار خانواده شهیدعشوری در روستای کودزر گفت: مردم شهرستان اراک مردمی خونگرم و ولایتمدار هستندکه برای خانواده شهداء ارزش زیادی قائلند و شهیدان و خانواده شهداء را الگوی خوبی برای ادامه راه زندگی می دانند و لذا به توفیق الهی همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه جاری خواهد بود.
وی افزود : شهدا همچون نوری هستند که راه را برای ما روشن کرده اند که ما راه را اشتباه نرویم و به سعادت واقعی برسیم لذا قدر این شهدا را باید دانست و نباید آنها را فراموش کرد که فراموش کردن این عزیزان باعث بیراهه رفتن ما میشود چرا که بر اساس منویات مقام معظم رهبری دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی باید به عنوان یک برنامه در زندگی ما قرار بگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدی ادامه داد : در عصر ما باب شهادت باز شد ،شهید حججی به عنوان اسوه و الگوی شهدای مدافع حرم است که به جوانان و نوجوانان کشور این نکته را متذکر شد که با توجه به دسیسه های دشمنان و شیطنت های گسترده آنان در فضای مجازی می توان همچنان پاک ماند و سعادتمند شد.

وی افزود: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ ایثار است و تبعیت از مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی نیاز امروز جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی با اشاره به اینکه شهیدان مظهر قدرت ایران هستند ؛خاطر نشان کرد: عزت و استقلال و سربلندی که ما امروز در همه عرصه‌ها داریم به برکت شهیدان است و بشریت مدیون این شهیدان هستند.

عبدی با بیان اینکه ۲۳۰هزار شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب شده است یاد آور شد: حضرت علی (ع) در جنگ صفین به رزمندگان اسلام گفتند :پاسداران قرآن و سنت نبوی ،مرگ گام اول حضور در میدان جنگ در برابر دشمن است، برای گوارا بودن مرگ باید خرامان خرامان به سوی آن سوق یابید.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد : حضور ما در بین شما برای خودسازی خود و همچنین قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت جامعه بوده تا انشاء الله شرمنده شهداء نباشیم.

ارسال نظرات