خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

در منطق شهدا، سازش با دشمنان معنا ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه با تکریم شهدا و خانواده های آن ها به روحیه استبداد ستیزی شهدا اشاره کرد و گفت: در منطق شهدا، زندگی مسالمت آمیز با زورگویان، معنا ندارد.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۰۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در مقام تکریم مادران و همسران شهدا، آنان را پیروان حضرت ام البنین(س) دانست و گفت: آن بزرگوار زنی ایثارگر بود که 4 فرزند خود را در راه اسلام و ولایت تقدیم کرد و با وجودی که خود در کربلا حضور نداشت اما ایثار، شهامت و شجاعت را به گونه ای به فرزندانش انتقال داده بود که قطره قطره وجودشان تجلی گر عشق به ولایت بود.

 وی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا زینب گونه در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن، از ولایت و انقلاب دفاع کردند، اظهار کرد: مشوق اصلی رزمندگان همین ها بودند و به برکت همین شیرزنان تاریخ اکنون مفتخریم که نگذاشتیم وجبی از خاک کشور در طول جنگ 8 ساله به دست دشمن تا بن دندان مسلح بیافتد.

حجت الاسلام امیرنژاد با تاکید بر ضرورت آشنایی و الگوگیری جوانان و نوجوانان با راه و رسم و سبک زندگی شهدا، گفت: شهدا در راه آرمانهایشان، مقاومت و پافشاری کردند و با این ایستادگی به جهان فهماندند که در منطق آنان، زندگی مسالمت آمیز با زورگویان معنا ندارد.

وی مادران و همسران شهدا را حماسه سازان کشور و مادران و همسران شهدای مدافع حرم را تجدیدگران این حماسه ها معرفی کرد و تصریح کرد: آنان چه با حضور فیزیکی در جبهه ها یا پشتیبانی مادی و معنوی از رزمندگان و ایفای نقش سرپرستی برای بازماندگان شهدا و رزمندگان، حماسه هایی جاویدان آفریدند و باید همواره مورد تکریم قرار گیرند.

   آیین تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها