خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه عاشورا در جمع خانواده های کارکنان سپاه میانه، عزم و اراده ملی علیه طاغوت را عامل سقوط حکومت پهلوی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نتیجه خواست قلبی آحاد ملت بود
کد خبر: ۹۱۱۴۰۱۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی یونس آموده با اشاره به تلاشهای بی وقفه و سنگ اندازی های دشمن برای جلوگیری از نیل انقلاب به 40 سالگی، اظهار کرد: برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با وجود همه این توطئه های موذیانه دشمن، نشانی از اقتدار و حرکت پیش روندگی انقلاب در مسیر آرمانهایش است.

   وی با بیان اینکه مردم در شکل گیری و تثبیت و رشد انقلاب نقشی مهم و اساسی داشته اند، گفت: انقلاب ما متکی به عزم و اراده ملی و برخواسته از خواست مردم است و همین مردم با حضور پرشور خود در جشن 40 سالگی همچون گذشته نشان دادند که همواره در صحنه حاضر بوده و هستند و با این حضور، وفاداری خود به نظام، انقلاب و ولایت را ثابت کرده و دشمن را مایوس کردند.

   آموده بر لزوم تبیین انقلاب و دستاوردهای آن در بین نسل جوان و امروزی تاکید کرد و افزود: مطالعه تاریخ برای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی کافی است و کسب استقلال سیاسی از مهمترین دستاوردهای انقلاب به شمار می رود.

   وی تلاش منافقان با پشتیبانی دشمن برای تطهیر طاغوت را ظلم و جنایتی آشکار دانست و متذکر شد: همه تلاش دشمن برای نابودی انقلاب و تخریب ارزشهای والای اسلامی است.

   آیین گرامیداشت هفته زن با حضور خانواده های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه میانه در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات