دبیر قرارگاه محرومیت زدائی سپاه پاسداران در رشت؛
سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرائی ۲۴۰۰ پروژه از پروژه های محرومیت زدائی سپاه قدس گیلان گفت: ما وظیفه داریم تا مشکلات مردم و مستضعفین را بررسی و رفع نماییم چرا که تکلیف انقلابی ما این است که از مشکلات مردم بکاهیم.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۲۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرائی ۲۴۰۰ پروژه از پروژه های محرومیت زدائی سپاه قدس گیلان گفت: ما وظیفه داریم تا مشکلات مردم و مستضعفین را بررسی و رفع نماییم چرا که تکلیف انقلابی ما این است که از مشکلات مردم بکاهیم.

سردار حزنی در این همایش بیان داشت: ما باید مراقب باشیم تا این طور بیان نگردد که سپاه مسئول محرومیت زدایی در کشور است بلکه این مسئولیت بر عهده دولت محترم است و ما وظیفه داریم به دولت برای رفع مشکلات کمک نمائیم.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: عملکرد قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان گیلان تا به امروز ۱۳۷۴۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی بوده که حدود ۱۳۰ میلیارد تومان ما قرار داد برای سازندگی در استان گیلان داریم.

وی بیان داشت: عمده ترین مشکلات ما در سطح کشور با توجه به اقدامات بسیار زیادی که انجام شده مواردی از جمله بیکاری، اعتیاد، طلاق و کارآمدی اقتصادی موفق نبودیم که باید تلاش کنیم این موارد را با همت مردم رفع نماییم.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران تاکید کرد: سازمان هایی که با مردم همراه باشد همیشه موفق هستند و یکی از این نهادها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
سردار حزنی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید بکوشیم تا مردم به لحاظ اقتصادی پیشرفت کنند و دولت هم قوی گردد و ما در بسیج باید با ایجاد فضای همدلی و استفاده از ظرفیت های مردم بکوشیم تا یک کشور پیشرفته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات