پیگیری‌های رسانه ای در خصوص عدم دعوت استاد بین المللی شطرنج به تیم ملی و صحبت‌ها و گلایه‌های آرین غلامی، سبب شد تا فدراسیون شطرنج و کمیته فنی‌ که به‌صورت غیرفنی آرین را از لیست کنار زده بود، پشیمان شده و مجدداً وی را به فهرست دعوت شدگان به تیم ملی اضافه کنند.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۶۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خط خوردن نام «آرین غلامی» شطرنج‌بازی که همین چند وقت پیش با پس زدن حریف اسرائیلی، مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها زده بود، شوک بزرگی را به ورزش کشور و استان مازندران وارد کرده بود.

پیگیری‌های رسانه ای در خصوص این اتفاق و صحبت‌ها و گلایه‌های آرین غلامی، سبب شد تا فدراسیون شطرنج و کمیته فنی‌ که به‌صورت غیرفنی آرین را از لیست کنار زده بودند، پشیمان شوند و مجدداً وی را به فهرست دعوت شدگان به تیم ملی اضافه کنند.

پدر آرین غلامی در گفت‌وگویی با تایید این خبر گفت: با حمایت‌های مردم و پیگیری‌های خبرگزاری فارس، امروز آرین به تیم ملی بازگشت تا در مسابقات آینده در ترکیب تیم ملی باشد.

غلامی افزود: امروز دو خبر خوشحال‌کننده به ما رسید که یکی این بود که رئیس فدراسیون با ما تماس گرفت و گفت که با تصمیم کمیته فنی آرین به تیم ملی برگشت و از ما پاسپورت آرین را خواست و دیگری این بود که آرین به دلیل عدم رقابت با رقیب اسرائیلی و این مسائل پیش آمده، به بیت رهبری دعوت شده است.

پدر شطرنج‌باز جوان مازندران بار دیگر ضمن تشکر از تمامی اشخاصی که آرین را حمایت کرده‌اند، گفت: سپاسگزار حمایت‌های همه‌جانبه مردم هستیم و امیدواریم با درخشش آرین در این مسابقات جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

آرین غلامی شطرنج‌باز جوان مازندرانی، هفته گذشته به دلایلی نامشخص درحالی‌که ابتدا اسمش در لیست تیم ملی بود، از لیست خط‌ خورده بود که این موضوع منجر به تعجب جامعه ورزشی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها