مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:مسیر نورانی شهدا و اسلام ناب محمدی باید در کشور حفظ شود که این مسیر،مسیر عزت و تعالی است و افتخار روحانیت این است که این مسیر را پرچم داری می کند.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در همایش ایثارگران روحانی و طلبه استان مرکزی گفت: این دومین همایشی است که در قالب روحانیون رزمنده و ایثارگر در استان مرکزی برگزار می شود،یاد و خاطر شهدای عزیز روحانیت که امروز سالگرد شهید محلاتی هست را گرامی می داریم که شهید محلاتی که اهل استان مرکزی هم هست از ابتدای انقلاب همراه و همگام امام بود.

وی افزود: سپاه پاسداران یک کارنامه درخشان در دفاع و پاسداری از انقلاب دارد و خار چشم دشمنان ایران اسلامی است که در همین رابطه امام خامنه ای در دیدار اخیر فرمودند درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت کشور که این نشانه از اهمیت وظیفه پاسداران را می رساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: سپاه پاسداران جزء نیروهای مسلحی است که جدای از اینکه اسلحه به دست در میدان نبرد قرار گرفته و در کنار اعتقادات و باورهای محکم پاسداران به دفاع از ارزش ها و ایمانیات می پردازد.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توانمندی های گسترده ای دست پیدا کرده است و همین عامل باعث زمین گیر کردن دشمن و شکست نقشه های آنها در منطقه و حتی جهان شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می دانند که توان مقابله با ایران را ندارند و به تعبیری به این فهم رسیده اند که اگر یکی بزنند ده تا می خورند.

وی افزود: به برکت مقاومت اسلامی دشمنان نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند و در حقیقت حرکتی که توسط امام آغاز شده است به حرکت جهادی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد و وظیفه ما پاسداری و محافظت از این مسیر نورانی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: مسیر نورانی شهدا و اسلام ناب محمدی باید در کشور حفظ شود که این مسیر،مسیر عزت و تعالی است و افتخار روحانیت این است که این مسیر را پرچم داری می کند و دشمنان می خواهند این چراغ روحانیت را خاموش کنند و تاکنون نتوانسته اند و این آرزو را به گور خواهند برد.

وی افزود: روحانیت از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس همیشه در صجنه های انقلاب بوده است،حضور روحانیت در جبهه ها باعث افتخار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: روحانیت در حوزه ها ننشته اند و بگویند جوان ها به میدان بروید بلکه روحانیت پرچم را بر دست گرفت و بر سنگرها مستقر شد و دوشادوش سایر رزمندگان در جبهه ها نقش آفرینی کرد.

وی در همین خصوص تصریح کرد: شاهد این حضور پر رنگ روحانیت در جبهه ها تقدیم 5 هزار شهید روحانی به انقلاب بود که این سند افتخار روحانیت است که همیشه با مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه همراه بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: روحانیت به مولای خود امیرالمومنین(ع) اقتدا می کنند،ایشان همیشه در کنار محرومین و مستضعفین بوده اند و اینجاست که باید مسئولین بشنوند که افتخار برای خدمت به محرومین است و باید آنها در دستور کارشان باشد.

حجت‌الاسلام رضوی راد در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان دین و انقلاب که همیشه آیه یأس می خوانند بدانند که روحانیت همیشه پرچم دار اسلام بوده و خواهد ماند و از این مسیر بازنخواهد گشت حتی به قیمت جان خود از ارزش ها دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات