خبرهای داغ:

نشست ملی گردشکری معنوی با محوریت "حکومت اسلامی و جایگاه زن در اسلام" در قم آغاز شد

دومین نشست ملی گردشگری معنوی با محوریت حکومت اسلامی و جایگاه زن در اسلام به میزبانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۸۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، دومین نشست ملی گردشگری معنوی با محوریت حکومت اسلامی و جایگاه زن در اسلام در سالن امام خامنه‌ای صحن امام صاحب‌الزمان (عج) حرم حضرت معصومه (س) آغاز شد.

علیزاده مدیر گردشگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه گردشگری معنوی یکی از انواع مهم گردشگری است، تصریح کرد: گردشگری معنوی فقط نباید به گردشگری‌هایی با مقاصد شهرهای معنوی محدود شود بلکه باید گسترش رویکرد معنویت در گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری تعالی‌بخش، معنویت را در گردشگری محقق می‌سازد، عنوان کرد: گردشگری تعالی‌بخش لزوما راهیان نور یا حضور در یک محدوده جغرافیایی معنوی نیست چراکه گاهی این نوع گردشگری در کاخ یک ظالم هم می‌تواند رقم زده شود؛ برای رسیدن به هدف‌های گردشگری تعالی‌بخش باید کارشناس متعهد، متخصص و ارزشی را شناسایی کنیم.

علیزاده از گردشگری به‌عنوان یکی از عوامل اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: با توجه به تهاجم‌های فرهنگی و رسانه‌ای که در خارج از ایران اسلامی دنبال می‌شود، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به گردشگران یکی از مهم‌ترین موضوع‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات