خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان فارس معرفی شد؛
حجت الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی، نویسنده رمان‌های کف خیابون، حیفا، طب مژگان و... در فضای مجازی به عنوان چهره سال فضای مجازی استان در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان فارس معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۱۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان فارس، حجت الاسلام محمدرضا حدادپور  جهرمی، نویسنده رمان های کف خیابون، حیفا، طب مژگان و... در فضای مجازی به عنوان چهره سال فضاي مجازي استان معرفي شد.

نصرت‌الله لطفی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این برنامه، با بیان اینکه جنگ امروز ما، جنگ در فضای مجازی است و مردم ایران باید آگاه باشند تا به کشور آسیبی وارد نشود اظهار داشت: کشورهای غربی 200 سال است که ایران را استعمار می‌کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نتوانسته به استعمار خود ادامه دهد و به همین دلیل در تلاش هستند این انقلاب را شکست دهند و شروعی دوباره برای حکمرانی به این سرزمین مقدس داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه همه ملت ایران بدانند ما یک رزمنده هستیم و امروزه لباس رزم تلفن‌های همراه و اسلحه ما برای دفاع از میهن فضای مجازی است تصریح کرد: حضور مردم امسال مردم ایران در راهپیمایی با شکوه‌تر از سال های گذشته برگزار شد و مشت محکمی بر دهان استکبار زدیم.

حجت الاسلام حدادپور جهرمی چهره برتر فضای مجازی در سال ۹۷

در ادامه این برنامه، محمدجواد کهندل پور معاون فضای مجازی سپاه فجر فارس با بیان اینکه شناسایی افراد فعال در فضای مجازی و تجلیل از چهره‌های برتر در 5 حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، رصد و فناوری اطلاعات، انتشار و شبکه‌سازی، تولید محتوا و آموزش از اهداف این گردهمایی یک روزه بود گفت: در این همایش که به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس و سازمان فضای مجازی سپاه فجر برگزار شد، از 34 چهره برتر فضای مجازی تجلیل و حجت‌الاسلام حدادپور نویسنده رمان‌های کف خیابون، حیفا و طب مژگان در فضای مجازی به عنوان چهره سال فضای مجازی استان معرفی شد.

در این مراسم که با اجرای مژده لواسانی برگزار شد، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مدیران و نخبگان فعال در فضای مجازی حضور داشتند، و کتاب «هنرمند جهادگر» که تقریظ مقام معظم رهبری را دارد و درخصوص زندگی مرحوم سید محمد ساجدی، هنرمند جهادگر استان فارسی است و در سال جاری در اثر تصادف به لقای ایزدی پیوست، رونمایی شد.

همچنین از مجموعه موسیقی چله عزت که حاوی پنج موسیقی فاخر انقلابی است و  همچنین پایگاه جامع و تخصصی آموزش‌های رسانه‌ای به آدرس savadrasane.ir که حاوی مطالب و فایل‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش سواد رسانه‌ای و آموزش نرم‌افزارها برای تولید محتواست رونمایی شد.

حجت الاسلام حدادپور جهرمی چهره برتر فضای مجازی در سال ۹۷

شناسايي افراد فعال در فضاي مجازي و تقدير از چهره‌هاي برتر در 5 حوزه خبر و اطلاع‌رساني، رصد و فناوري اطلاعات، انتشار و شبكه‌سازي، توليد محتوا و آموزش از برنامه هاي دیگر اين گردهمايي بود که در این راستا از علی موسوی، کمیل حسینی، مرضیه امیری و مسئول موسسه فرهنگی ماح ( مسجد امام حسین جهرم)، مسئول گروه شایعات و مسئول پایگاه رسانه‌ای شهید رهبر با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد.

به گزارش بسیج، در اين همايش يك هزار نفره، که به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد بيش از 33 نفر از چهره هاي برتر فضاي مجازي تجليل شدند و حجت الاسلام محمدرضا حدادپور  جهرمی، نویسنده رمان های کف خیابون، حیفا، طب مژگان و... در فضای مجازی به عنوان چهره سال فضاي مجازي استان معرفي شد.

حجت الاسلام حدادپور جهرمی چهره برتر فضای مجازی در سال ۹۷

 

حجت الاسلام حدادپور جهرمی چهره برتر فضای مجازی در سال ۹۷

 

حجت الاسلام حدادپور جهرمی چهره برتر فضای مجازی در سال ۹۷

ارسال نظرات
پر بیننده ها