دومین جشنواره ناحیه‌ای مالک اشتر بسیج سپاه نیشابور صبح امروز باحضور سردار غفور پور درنمازخانه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۵۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این جشنوراه از دو معاونت، دو حوزه و یک پایگاه بسیج برتر در سطح استان خراسان رضوی و ۲۵ نفر از فرماندهان پایگاه‌های برتر بسیج در سطح ناحیه در طول سال ۹۶ تجلیل شد.

معاونت‌های عملیات وفرهنگی واجتماعی وحوزه‌های حضرت مریم (س)، جندالله وهمچنین پایگاه مقاومت بسیج نینوا به عنوان برترین‌های استان خراسان رضوی درسال ۹۶ شناخته شده اند.

خاطر نشان می‌شود: همه ساله آخرین وضعیت و عملکرد نیرو‌های مسلح مبتنی بر محور‌های اساسی، مؤلفه و شاخص‌های کنترلی از طریق سلسله مراتب فرماندهی با دستورالعمل‌ها و فرآیند مشخص توسط کارگروه‌های کارشناسی تحلیل و ارزیابی و نتیجه به همراه راهکار‌های آمادگی و ارتقای نیرو‌ها به محضر فرماندهی معظم کل قوا تقدیم می‌شود.

یکی از خروجی‌های مهم اشراف فرماندهی، شناسایی سازمان‌ها، نیرو‌ها و رده‌های پیشرو و فرماندهان و مدیران موفق‌تر است که عملکرد آن‌ها به صورت فصلی ارزیابی و به صورت سالانه نیز در چهار سطح سازمانی، در قالب جشنواره‌ای به نام مالک اشتر نخعی، از آن‌ها قدردانی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها