معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برپایی جشنواره ققنوس را در پیشبرد برنامه های فرهنگی جامعه موثر خواند و گفت: لازمه پیشرفت جامعه حمایت از قشر نخبه حوزه هنر و تولیدات فرهنگی است.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۶۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سعید صادقی معاون فرهنگی سپاه استان البرز در نشست خبری چهارمین جشنواره هنری ققنوس که در ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد، گفت: لازمه پیشرفت جامعه حمایت از قشر نخبه حوزه هنر و تولیدات فرهنگی است که در این خصوص برپایی جشنواره هایی مانند ققنوس با همت سازمان بسیج دانشجویی حائز اهمیت است.

لازمه پیشرفت جامعه حمایت از نخبگان حوزه هنر و تولیدات فرهنگی است

معاون فرهنگی سپاه استان البرز افزود: توجه به محتوای ارزشی در حوزه‌های‌فیلم موسیقی، نمایش و ادبیات بیش از هر حوزه دیگری اهمیت دارد، از این رو اهتمام به تولید فاخر ارزشی باید مورد نظر و توجه فعالان فرهنگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای توسعه در بحث فرهنگ و هنر به صورت شبانه روزی باید تلاش کنیم، اضافه کرد: دشمنان تلاش زیادی برای مقابله با فرهنگ کهن و غنی کشور ما دارند اما باید با تقویت پایه های فرهنگی کشور به تهاجم‌ها پایان دهیم.

این مقام مسؤول با در نظر گرفتن اهمیت انجام برنامه‌های فرهنگی هدفمند یادآور شد: انجام کارهای فرهنگی مطلوب و اثرگذار نیازمند شناخت و کار جهادی است که بسیج دانشجویی وارد این کارزار فرهنگی شده است و با هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برنامه‌های اثرگذاری را تعریف کرده است.

صادقی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی باید همسو با تحقق بیانات مقام معظم رهبری باشد، تصریح کرد:  حمایت از قشر نخبه فعال و تولیدات آنان امری ضروری است که در خصوص این مهم نباید تنها به استعدادهای هنری اکتفا کنیم بلکه آموزش و تقویت زیرساخت ها نیز لازم است.

ارسال نظرات