خبرهای داغ:
سومین گردهمایی ملی فعالان و مؤسسات مردمی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب سراسر کشور در شهر مقدس قم با حضور اساتید، صاحب نظران، محققان و پژوهشگران حوزه ودانشگاه به مدت دو روز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۶۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، در این گردهمایی که مصادف با نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت و ولایت، محمدحسین حدادیان بود، با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و نظامی از خانواده این شهید والامقام تجلیل و از تابلو نقاشی تمثال این شهید رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین گودرزی دبیرمفام ضمن خیرمقدم به همه حاضرین در همایش هدف از برگزاری را هم افزایی و ارتقای سطح آگاه‌های فردی و تشکیلاتی عنوان کرد.

در ادامه پدرشهید حدادیان در سخنانی ضمن تاکید بر اینکه ما خواستار اعدام سران اصلی فتنه پاسداران هستیم در تببین واقعه فتنه دراویش گنابادی خیابان پاسداران تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولان سرسپرده فرقه گنابادی هستند.

فرهاد حدادیان گفت: امروز حرف من، حرف دست‌های پیدا و پنهاهی است که در بدنه دولت وجود دارد و علناً از غائله و فتنه دراویش خیابان پاسداران حمایت می‌کند و بجای اینکه حامی خون به ناحق ریخته شده شهدای فتنه گلستان هفتم باشند، واقعیت را جور دیگری تفسیر و دنبال می‌کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای فتنه دراویش در خیابان پاسداران اظهارکرد: شهید محمدحسین حدادیان متولد ۱۳۷۴ و خادم الحسین (ع)، دانشجوی رشته علوم سیاسی که در یکم اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴ بامداد به صورت وحشیانه و بدور از انسانیت توسط فرقه ضاله دراویش گنابادی در فتنه خیابان پاسداران به شهادت رسید.

وی افزود: به ادعا و استناد گواهی پزشکی قانونی، خارج کردن ۵۰ گلوله ساجمه از پیکر این شهید مدافع حریم ولایت و امنیت، چندین جای شکستگی در جمجمه، تخلیه چشم چپ، پارکی ناشی از فرو بردن خنجر، چاقو و قمه در شکم شهید حدادیان در حالیکه به گفته شاهدین این جنایت، شهید ابتدا توسط خودرو سمند مجروح و سپس به دست این اشرار یهودی صفت دستگیر و کمتر از چند دقیقه با این جوان چنین رفتاری را کرده و مظلومانه به شهادت می‌رسانند.

پدرشهید حدادیان تصریح کرد: با توجه به نفوذ فرقه گنابادی در وزارت دادگستری، قوه قضائیه، وزارت کشور هنوز کسی پاسخگوی خون فرزندان شهید فتنه دراویش خیابان پاسداران نیستند و دستگاه‌های امنیتی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گو اینکه جای قاتل و مقتول عوض شده است.

فرهاد حدادیان به فعالیت دراویش آشوبگر فتنه خیابان پاسداران سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: آشوبگران از حدود ۲۰ روز تا یک ماه قبل از غائله آن شب، اتوبوس و ون آورده بودند که در آن‌ها سنگ، بلوک‌های خرد شده، چوب، میله فلزی، قمه و... وجود داشت. افرادی که جلوی منزل "تنابنده" سرکرده دراویش بودند، علنا در روز روشن چوب و زنجیر دستشان بود و خود را محافظ آن فرد می‌دانستند. هرکسی جرئت نمی‌کرد از آن کوچه رد شود.

پدر شهید حدادیان بیان کرد: ما خوشحالیم که برنده این ماجرا ما هستیم. ما امتحانمان را پس دادیم. حالا نوبت قوه قضائیه و مسئولان است که با ریشه یابی و ریشه‌کنی اینگونه مشکلات امتحانشان را پس دهند و دل حضرت آقا شاد شود با اقدام و عمل، تا چه زمانی می‌خواهند در مقابل این فرقه یهودی صفت کرنش داشته باشند و مساحمه کنند؟

آقای حدادیان بیان کرد: شهادت بزرگ‌ترین آرزوی محمدحسین بود و اینکه در خدمت، ولی فقیه زمانش باشد. از شهادت او خیلی خوشحالیم. محمدحسین پرسنل حقوق‌بگیر هیچ سازمانی نبود، اما برای انجام تکلیف در میدان حاضر شد. از لحظه‌ای که شهید شده کارهایش را اصلا ما انجام نمی‌دهیم. کار دارد خدایی پیش می‌رود. عنایت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است.

وی ادامه داد: محمد حسین دوبار به سوریه اعزام شد، ولی قرار بود در ام القری جهان اسلام خونش در مصاف با یهودیان امت پیامبر به مظلومیت ریخته شود.

پدر شهید خاطرنشان کرد: شبی که می‌خواست به خیابان گلستان هفتم پاسداران برود، مادرش گفت؛ آن‌ها اسلحه و چاقو دارند، اما آن هنگام استثنائا تنها دست را بر سینه گذاشت بدون اینکه چشم بگوید! ابتدا به هیئت رفت، بعد به آن معرکه.

حدادیان ادامه داد: محمدحسین از سنین کودکی با بسیج خو گرفت و در زمان رشدش اتفاقات ناگوار در جامعه را دید. او ناامنی و اغتشاشات و فتنه را به چشمانش دید و با تمام وجود این اتفاقات را حس کرده بود. بسیجیان دغدغه انقلاب و ولایت دارند.

وی بیان کرد: محمدحسین در مقاطعی به‌خوبی آتش به اختیار را در حوزه فرهنگی انجام می‌داد. در این موضوع متاسفانه یکسری از افراد این فرمایش گهربار حضرت آقا را بد تعبیر می‌کنند و نتیجه سوئی را در جامعه انتشار می‌دهند. من تحلیل فرزند شهیدم را از این عنوان آتش به اختیار برایتان می‌گویم.

پدرشهید محمدحسین حدادیان یادآور شد: وقتی که مادر شهید به محمدحسین می‌گفت که وقتی شما بسیجیان بصورت خودجوش در این صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنید، خدای ناکرده اگر اتفاقی رخ بدهد می‌خواهید چیکار کنید و چه عکس‌العملی نشان دهید که محمدحسین در جوابش گفت: «طبیعتاً عهده‌دار این صحنه‌ها نیروی انتظامی است و کار جمع‌آوری اغتشاشگران بر گردن این نیروست. حضور ما در کنار آن‌ها بصورت آتش به اختیار است...» که مادرش مجدد سوال کرد آتش به اختیار از نظر شما به چه معناست؟ و او گفت: «اگر شرایطی ایجاد شود و ما در آن لحظه دسترسی به فرمانده نداشته باشیم، با تشخیص منطقی خودمان وارد عمل می‌شویم و آنچکه صلاح ملت و نظام است را انجام می‌دهیم...» فرزند شهید آتش به اختیار را بخوبی درک کرد.

پدر شهید ادامه داد: آن شب (شب حمله دراویش داعشی به مردم و مامورین) از ساعت ۱۱ شب اغتشاشگران فراخوان می‌زدند برای حضور بیشتر افراد و از مردم می‌خواستند فضای تهران را به آشوب بکشند. این‌ها داعشی‌هایی‌اند با عنوان دراویش که بدنبال ضربه زدن به نظام و امنیت مردم عزیزمان هستند. نیروی انتظامی در آن شب با تمام قدرت وارد صحنه شده بود و با آرایش نظامی خوب، تمام خیابان‌ها را بسته و آماده فرمان برای جمع‌کردن این اغتشاشگران بود. ولی متاسفانه هیچ دستوری به نیروی انتظامی داده نمی‌شد.

آقای حدادیان افزود: اغتشاشگران گلستان هفتم که خود را دراویش و حامیان تابنده می‌نامیدند از یک ماه پیش مهیای این‌گونه اغتشاش بودند تا فضای تهران را ملتهب کنند. در مقابل این جماعت رأفتی نبود و قطعاً پشت پرده این ماجرا دست‌های پنهانی برای حمایت آن‌ها وجود داشت و دارد.

دستگاه‌های امنیتی ما همه چیز را رصد کردند، اما اقدامی نکردند!

وی تصریح کرد: بدون تعارف عرض کنم افرادی که باعث بی نظمی، آشوب در تهران می‌شوند و بدنبال فراخوانی، امنیت مردم را هدف قرار می‌دهند و با ابزار‌های کشنده اعم از سلاح شکاری، قمه، چاقو به جان و مال مردم تعرض می‌کنند، بایستی با رأفت از آن‌ها پذیرایی کرد؟! من خودم آن شب به چشمانم دیدم که گروهی با پشتیبانی تدارکاتی به آن‌ها جیره خوراکی می‌رساندند و ابزار‌های دفاعی و هجومی تزریق می‌کردند و از مدت‌ها قبل در آن خیابان حضور داشتند. مگر می‌شود اقدامات آن‌ها در رصد دستگاه‌های اطلاعاتی کشور نبوده باشد؟ مگر می‌شود کسی از رفت و آمد این داعشی‌ها با خبر نبوده باشد؟

پدر شهید حدادیان ادامه داد: همه این رفت آمد‌ها و امکاناتی که آن‌ها برای آشوب آماده کرده بودند کاملاً مشهود بود و مردم آن منطقه به خوبی می‌دیدند. حالا مگر می‌شود که یک سیستم اطلاعاتی و دستگاه انتظامی کشور از رصد این اتقاقات دور باشد! قطعاً همه اطلاع داشتند و جمع آوری اطلاعاتی شده بود. ولی نمی‌دانم چرا هیچ عکس‌العملی نشان ندادند و انقدر فضا را برای این دراویش باز گذاشتند.

چگونگی شهادت محمدحسین از زبان پدرش

فرهاد حدادیان گفت: اولین کاری که دراویش داعشی با محمدحسین کردند این بود که با سلاح شکاری او را مورد هدف قرار دادند. بیش از ۵۰ تیر به سر و صورت و بدن فرزند شهیدم زدند. بعد از تیر زدن او را همانند کار‌های داعشی شکنجه می‌کنند. گزارش پزشک قانونی در این باره موجود است. جمجمه پسر شهید را متلاشی کرده بودند و در چشمش میله آهنین فرو بردند و پس از همه این شکنجه‌ها با خودرو دوبار از روی پیکرش عبور می‌کنند و باز با قمه به جان او می‌افتند.

پدر شهید تصریح کرد: این اقدامات چیست؟ این کار‌ها منتسب به گرو‌های داعشی و تکفیری است. من و خانواده‌ام بدهکار این نظام هستیم و تا آخر نفس خود جانمان را برای حفظ این نظام و انقلاب فدا می‌کنیم. اما دلمان از این نوع برخورد‌ها با جماعت دراویش داعشی گرفته است. چرا انقدر رافت خرج کردند؟

آقای حدادیان بیان کرد: بخاطر بی نظمی و آشوب، دو نفر از این دراویش را بازداشت و روانه زندان اوین کردند. این گروه درویش نما چند شب مقابل اوین تجمع کرده و می‌گفتند اگر دوستان ما را آزاد نکنیم فلان کار را انجام می‌دهیم و با پروگریی تمام خواستار آزادی بی قید و شرط آن دو نفر بودند و متاسفانه آزاد شدند. بعد افرادی بر می‌گردند و می‌گویند مصلحت نظام بود که آزادشان کنیم. چه مصلحتی؟ مصلحت این بوده است که با آزادی آن‌ها کنار بیایم و بتوانند تهران را به آشوب بکشند و جان چند نفر از نیرو‌های خدوم و دلسوز این نظام را بگیرند. شما در حال معامله هستید و برایتان جان فرزندان ما مهم نیست.

وی تصریح کرد: اگر مسئولین گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشند، این اتفاقات در جامعه رخ نمی‌دهد و دست از معامله‌گری بر می‌دارید. بنده امروز عرض می‌کنم با اعدام دونفر از دراویش دل ما راضی نمی‌شود و باید حتماً عاملان اصلی این فتنه محاکمه و اعدام شوند. رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضایی کشور باید پاسخگوی این خون‌های ریخته باشند.

والدین شهید محمدحسین حدادیان در پایان سخنان خود خواستار ریشه یابی و ریشه کنی غائله دراویش از سوی قوه قضائیه بودند. کشف دست‌های پشت پرده و افراد وابسته به این جریان‌ها. شرایطی فراهم شود که در چنین مواقعی نیروی انتظامی بتواند شدیدتر برخورد کند و منتظر احکام خاصی نباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها