سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از آغاز سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره در قالب رقابت بیش از 1700 نفر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۷۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام کاظم شکری سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با حضور در آئین جشنواره قرآنی مدهامتان که در مسجد حجت بن الحسن عسگری (عج) برگزار شد، گفت: این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله استانی البرز در قالب رقابت بیش از 1700 نفر برگزار می شود.

آغاز رقابت های قرآنی سیزدهمین جشنواره مدهامتان در البرز

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: رشته های حفظ کل، حفظ جزء 30،  قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و نقاشی از محورهای برپایی این دوره از رقابت های قرآنی است که با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در مرحله استانی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام شکری ادامه داد: فعالان فرهنگی هنری کانون های مساجد که پیش از این در سامانه بچه های مسجد نام نویسی کرده اند با ثبت نام در آئین جشنواره قرآنی مدهامتان از شهرستان ساوجلاغ، فردیس، نظرآباد و کرج طی یک روز با حضور داوران برجسته قرآنی به رقابت می پردازند.

وی با بیان این مهم که نفرات برتر این دوره از جشنواره قرآنی به مرحله کشوری راه خواهند یافت، توضیح داد: متسابقین قرآنی که طی این جشنواره رتبه برتر را کسب کرده اند می توانند اردیبهشت سال آینده در مشهد مقدس با برندگان دیگر استان های کشور در جشنواره قرآنی مدهامتان به رقابت بپردازند.

ارسال نظرات