خبرهای داغ:
مدیر هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب جوانان محور هستند گفت: بصیرت و دشمن شناسی لازمه مهم در طی گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمد نوری در مراسم بزرگداشت زکریای شهید و شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با عنوان تذکره عشق در مسجد غربای شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به اینکه قدرت آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ابرقدرتی آمریکا را رو به افول نهاد اظهار کرد: دشمنی آمریکا با نظام و انقلاب تمام نشده که هیچ سخت‌تر و با روش‌های پیچیده تری ادامه یافته و تلاش دارند از فرسایش قدرت خود جلوگیری کنند و در ابتدای انقلاب از انحراف آن شروع کردند و رئیس جمهور منتخب را با خود همراه کردند، اما نشد و بعد جنگ حذف فیزیکی کسانی که اثرگذار انقلاب بودند را راه انداختند و بعد هشت سال جنگ تحمیلی راه انداختند و جنگ اقتصادی در چند مرحله به راه انداختند، اما جواب نداد.
وی افزود: جنگ فرهنگی و جنگ نرم و جواب نداد و دین ما گره خورده با سیاست است و رهبری تاکید دارد اگر بصیرت نباشد دشمن در رسیدن به هدفش امیدوار می‌شود و در آغاز دهه پنجم جدی است موضوع بصیرت و گام دوم را برداریم در انقلاب راهکار‌هایی دارد که بودن بصیرت سخت است.
نوری با اشاره به گام دوم انقلاب به عنوان منشور حرکت است بیان کرد: این گام الزاماتی دارد که جوانان محور است همانطور که دشمن حساب ویژه روی جوانان باز کرده است چرا که هفتاد درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب به دنیا آمدند و بالای هشتاد درصد شرایط قبل از انقلاب را زندگی نکردند و نمی‌دانند و از این ناآگاهی این قشر دشمن بهترین بهره می‌برد و بر جهل جوانان ما فکر کرده است.
مدیر هادیان سیاسی سپاه ادامه داد: شروع دهه پنجم را با بصیرت بالاتری باید آغاز کند و امام علی بیان می‌فرماید بصیر کسی که هر چه شهید در مورد آن فکر کند و الان ۴۵ میلیون ایرانی خوراک خود را از فضای مجازی می‌گیرد و چقدر خوراک خوب در این فضا تولید می‌شود که استفاده شود.
وی اضافه کرد: خوراک فضای مجازی مسموم است و منافقین در این فضا در حال کار کردن هستید و سیاه نمایی می‌کنند و باید عمیق‌تر توجه کرد در این فضا که مولا علی (ع) تاکید می‌کند که انسان با بصیرت باید عمیق توجه کند.
نوری با اشاره به شبکه هایی، چون آمدنیوز و من و تو که هدفشان انقلاب است گفت: باید بصیرت ما در گام دوم انقلاب بالا برود و جوانان محور هستند و انسان بصیر از حوادث عبرت می‌گیرد و ما باید چهل سال دشمنی استکبار را ببینیم، اما با اتحاد و انسجام و ولایت مداری ملت این چهل سال طی شد و باید با گام‌های استوار برداریم که شرط اول بصیرت است و شرط دوم دشمن شناسی است.
وی ادامه داد: عده‌ای تلاش دارند در داخل دشمن را تطهیر کنند که ما دشمن نداریم، اما دشمن شناسی مهم است و انواع و اقسام دشمنی انجام شده، اما توانستند به هدف برسند که اسقاط انقلاب اسلامی است و روش دشمنی الان دشمن جنگ ترکیبی است که محورش اقتصاد است و فقط اقتصاد نیست و سه هدف دارد که کوتاه مدت آن عصبانی کردن مردم ایران است که با تزریق ابر تورم مردم را عصبانی کنند.
نوری گفت: هدف میان مدت آن نتیجه عصبانی کردن مردم ناکارآمد جلوه دادن نظام است و اگر تحقق پیدا کند هدفش نهایی که ساقط شدن نظام اسلامی است را ببینند که ما باید بفهمیم که عرصه اقتصاد عرصه دشمنی با ماست و قرار است ما نتوانیم پول فروش نفت را به داخل بیاوریم و با کنترل این دارایی ما را در منگنه قرار دهند و درآمد داخل نیاد مردم عصبانی‌تر می‌شود.
وی با اشاره به رسانه و فضای مجازی افزود: آن‌ها از این ابزار استفاده می‌کنند تا زودتر به هدف خود برسند و در این فضا از ظرفیت ملت استفاده می‌کنند و رهبری یکسال را سال اصلاح الگوی مصرف معرفی کرد یعنی ما مشکل داریم و ملت می‌تواند اقتصاد مریض را قوام دهد و یا اقتصاد درست را فلج کند و ما در تابستان موشک را در مقابل پوشک قرار دادند و ما مردم در این امر پیشقدم بودیم و اگر مصرف خود را در جنگ اقتصادی درست نکنیم دچار مشکل می‌شویم.
مدیر هادیان سیاسی سپاه با بیان اینکه مصرف کننده‌ها در جنگ اقتصادی مشخص کننده‌ها هستند افزود: دشمن تلاش می‌کند با جنگ روانی مصرف کننده‌ها را در استفاده بیشتر بیشتر ترویج کند تا این جنگ اثرگذار شود و در این جنگ می‌توانیم دشمن را ناکام بگذاریم و رسانه آمده به کمک جنگ اقتصادی تا اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه دشمن می‌گوید هر جا مردم ایستادگی کنند ما موفق نخواهیم بود بیان کرد: در تحریم نفتی فقط ۲۰ درصد در جنگ اقتصادی خودشان گفتند موفق می‌شوند، اما الان ۴۶ درصد اقتصاد ما درگیر کردند، چون رسانه به کمک جنگ اقتصادی آمد و این تاثیر گذار شد.
نوری ادامه داد: امروز فقط آمریکا در مقابل ما تنها مانده است که آن هم در سراشیبی سقوط قرار دارد و تحریم و جنگ اقتصادی بر علیه ما جواب نمی‌دهد مگر ما بازی کن دشمن در زمین خودی باشیم و ناامن سازی داخلی از دی ماه ۱۳۹۶ کلید خورده است.
وی اضافه کرد: بعد از جنگ اقتصادی و رسانه ای، ناامن سازی داخلی را در جنگ ترکیبی اقتصادی دنبال می‌کند و عده‌ای در داخل هستند که اعتقاد دارند اگر آمریکا کاری کند ما نمی‌توانیم کاری کنیم و اینجا مردم محور هستند که این افراد را انتخاب کرد وار این شرایط می‌تواند عبور کرد و آیه قرآن است که ما بخواهیم می‌توانیم عبور کنیم.
وی با اشاره به سو مدیریت در اقتصاد و باور نداشتم به توان داخلی گفت: در اقتصاد انقلابی عمل نکردیم، چون نقشه اقتصادی نداشتیم و برنامه اقتصادی را از خارج آوردیم، اما سال ۱۳۹۲ نسخه انقلابی تهیه شد که اقتصاد مقاومتی است و کشور‌های مختلف استفاده کردند و ما استفاده نکردیم، چون باوری در این حوزه نیست و هر جا انقلابی عمل کردیم بردیم.
مدیر هادیان سیاسی سپاه با اشاره سخنان رهبری در خصوص عبور کشور از این شرایط اظهار کرد: مسؤولین باید باور کنند که ما می‌توانیم تا موفق شویم و ما امروز پهپادی ساختیم که ۲۴ ساعت پرواز می‌کند و قدرت حمل هشت موشک دارد و پهپاد ما بالای ناو هواپیما بر آمریکا می‌رود و جرات شلیک کردن به آن را ندارد.
وی ادامه داد: چیز‌هایی که ما در جهان رونمایی کردیم جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم و ولایت مداری مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و بیشترین برد ما از ولایت پذیری و تبعیت مان بوده است، کاش مسؤولین ما توجه کنند و نمایندگان ما هم کاش اینگونه بودند و تبعیت محض از ولایت داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها