فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این مجموعه برای خدمت به مردم پایه گذاری شده است، گفت: خدمات سپاه باید گره از مشکلات مردم باز کند و تمام تلاش ما بر همین هدف استوار است.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۰۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،

عابدین خرم در نشست هم افزایی مجموعه های همکار سپاه، اظهار داشت: هم افزایی بدین معنی است که اگر مجموعه‌ ای مصالح یک پروژه را تامین می‌کند نیاز نیست به دنبال نیروی انسانی برای اجرای پروژه باشد، زیرا که بسیج در قالب اردوهای جهادی می‌تواند نیروی انسانی آن را تامین کند.
وی هدف از تشکیل نشست فوق را هم افزایی مجموعه‌های دخیل در محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: گام اول ما در این راستا تجمیع اطلاعات و اولویت بندی پروژه‌های محرومیت زدایی است و در گام بعدی باید با هم افزایی از اقدامات موازی جلوگیری شود.
سردار خرم با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، گفت: در کنار ارایه دستاوردهای آماری از سوی دستگاه های مختلف، باید خدمات معنوی و گفتمانی انقلاب اسلامی نیز برای مردم در راه جدید انقلاب بذرای جوانان تبیین شود.
فرمانده سپاه عاشورا به پروژه های افتتاح‌ شده این مجموعه در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه فجر امسال سه پروژه آبرسانی در شهرستان میانه افتتاح شد که این پروژه‌ها ۱۰۰ کیلومتر با شهر میانه فاصله داشت و اهالی اذعان می‌ کردند اگر سپاه پروژه آبرسانی زراعتی را احداث نمی ‌کرد، مردم ۱۰ تا ۱۵ روستا درصدد مهاجرت بودند.
سردار خرم با تاکید بر اینکه پروژه‌های سپاه باید برای مردم ملموس و محسوس باشد، یادآوری کرد: خدمات ما باید گرهی از مشکلات زندگی مردم باز کند که بار اصلی انقلاب اسلامی روی دوش آنها است.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای راه اندازی نهضت خدمات رسانی در آذربایجان شرقی وجود دارد، اظهار داشت: همه راغب هستند برای مناطق محروم اقدامات اساسی انجام شود، از همین رو تا چند روز آینده باید مجموعه‌های مختلف و دخیل در خدمات رسانی در قالب تفاهمنامه برنامه ها و پروژه های مشترک را تعیین کنند.
در این نشست مدیران و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا، کمیته امداد خمینی، سازمان صمت، مدیریت استانی آستان قدس رضوی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بانک مهر اقتصاد، بانک انصار و بسیج سازندگی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها