خبرهای داغ:
در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار قم عنوان شد
آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و بهرام سرمست استاندار قم در پیامی مشترک ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی فقیه پارسا و زاهد آیت الله مومن، روز شنبه را در این استان عزای عمومی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۰۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، در پیام مشترک آیت الله سیدمحمد سعیدی و بهرام سرمست آمده است: خبر ارتحال ملکوتی فقیه پارسا و زاهد حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مومن موجب تاسف و تاثر گردید.

در این پیام آمده است: این عالم فرزانه طی سال‌های متمادی حضور در حوزه‌های علمیه و کسب فیض از محضر عالمان برجسته و بنام، به تدریس دروس حوزوی و تالیف کتب و آثار ارزنده دینی پرداختند و علاقمندان و شاگردان زیادی از وجود ایشان، بهره‌مند شدند.

در این پیام تصریح شده است: این مجاهد نستوه در عرصه سیاسی نیز جزء یاران معتمد امام و رهبری و از همراهان مؤثر نهضت عظیم اسلامی در سنگر مبارزه با طاغوت بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در صحنه‌ها و مسؤولیت‌های خطیر از جمله ریاست دادگاه انقلاب اسلامی، شورای عالی قضایی، شورای نگهبان، مدیریت حوزه علمیه قم، نمایندگی مردم شریف سمنان و قم در مجلس خبرگان رهبری و مجمع فقه اهل بیت (ع) به ایفای نقش پرداخته و خدمات ارزشمندی را در این عرصه‌ها از خود به یادگار گذاشتند.

در این پیام تصریح شده است: بدینوسیله ضمن اعلام عزای عمومی روز شنبه مورخ چهار اسفندماه در استان قم، فقدان این عالم فرهیخته را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های معزز علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین و بیت شریف آن بزرگوار به ویژه مردم انقلابی استان قم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، برای ایشان علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر جمیل خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها