امام جمعه موقت اراک گفت: سپاه پاسداران، مسئولیت دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب را بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۰۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدالهی امام جمعه موقت اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت: حضرت زهرا (س) الگوی برتر برای زنان و مردان جامعه هستند. 

وی هدف انقلاب اسلامی را حاکمیت انسانیت و سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: در سایه سبک زندگی اسلامی، انسان به عزت و شرافت می‌رسد از این‌رو باید فرهنگ زندگی اسلامی، ایثار و شهادت و عزتمندی را در بین آحاد جامعه نهادینه کرد. 

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه در بند اولیه بیانیه رهبر معظم انقلاب در 22 بهمن به ارتقای علمی و دانش در جامعه توصیه‌ شده، تصریح کرد: عزت امروز کشور در حول علم و پژوهش بوده و فعالان این حوزه باید به سمت آن بروند. 

حجت‌الاسلام عبدالهی با تاکید بر اینکه نبایستی از حوزه علم و دانش غافل شد، گفت: کسانی که باید عزت کشور را با علم افزایش دهند نباید به دنبال فرورفتن در چاله سیاه اقتصاد و ثروت‌اندوزی باشند. 

وی با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان و شهادت تعدادی از جان برکفان سپاه پاسداران و موضع‌گیری‌های منفی عده‌ای علیه  این نهاد انقلابی، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال 61 با هدف نگهبانی از انقلاب اسلامی و گسترش امنیت و حاکمیت قانون تشکیل شد؛ سپاه عصاره ایثار و شهادت در راه آزادی و استقلال و شرف ایران عزیز است.  

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: سپاه پاسداران مسئولیت دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب را برعهده دارد و امروز این نهاد انقلابی امنیت و قدرت رژیم صهیونیستی در منطقه را متزلزل کرده است. 

حجت‌الاسلام عبدالهی تصریح کرد: برخی از بدخواهان داخلی و خارجی برای دفاع از مواضع و نجات رژیم غاصب صهیونیستی به سپاه حمله می‌کنند، غافل از اینکه سپاه مسؤولیت حفظ و حراست و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد. 

وی با تاکید بر اینکه حراست و نگهبانی از انقلاب و نظام خواسته ملت شریف ایران است، افزود: سپاه پاسداران با پشتیبانی مردم و رهبری باید بر پای خود بایستد و کسی حق ندارد به این نهاد مقدس کوچک‌ترین کنایه‌ای بزند. 

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه دشمن امروز تلاش دارد از طریق جنگ اقتصادی و تحریم به نظام اسلامی ضربه بزند، گفت: برخی تحریم‌ها را دلیل مشکلات اقتصادی کشور می‌دانند و به تصورشان ما بر سر اصول پافشاری می‌کنیم؛ می‌پندارند اگر از انقلاب دست بکشیم و بوسه بر پنجه گرگ بزنیم مشکلات حل می‌شود. اما در پاسخ باید گفت این تفکر و سبک زندگی برآمده از سبک زندگی غربی است و اگر می‌خواستیم چنین تفکری را دنبال کنیم چرا انقلاب کردیم؟ 

حجت‌الاسلام عبدالهی به خرید ایام نوروز هم اشاره و خاطرنشان کرد: کسبه و بازاریان از افزایش قیمت برای درآمد بیشتر خودداری کنند تا همه آحاد جامعه به ویژه نیازمندان بتوانند، عید را سپری کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات