خبرهای داغ:
با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین،
جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۲۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه قرارگاه شهید شاطری سپاه ناحیه شاهرود با حضور معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین به میزبانی محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار شد
در این جلسه که معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، معاونت های متولی و اقشار بسیج و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی در مسجد مسلم بن عقیل حضور داشتند.
رئیس شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی گزارشی از فعالیت های این محله ارائه و سپس معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه به بیان فعلیت های انجام شده در محلات پنجگانه شهرستان پرداخت.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه در محلات اسلامی تاکید بر استفاده از ظرفیت های محله و مطالبه گری مردم است افزود: در محلات اسلامی تلاش داریم تا مردم خود نیازها و خواسته های خود را مطالبه کنند و ما با استفاده از ظرفیت های محله در به ظهور رساندن آنها تلاش کنیم.
سردار مهدی گلیشادی نیز با تقدیر و تشکر از زحمات همه دست اندرکاران بویژه بسیجیان در محلات اسلامی این طرح را یکی از طرح های خوب دانست و بر تقویت آن در سطح شهرستان تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها