مسئول برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب یزد:
مسئول برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب یزد، استان یزد را رکورد دار جام باشگاه‌های کتابخوانی معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۳۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از یزد، سلمان برقی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب یزد در جمع خبرنگاران ستاد خبری نمایشگاه با بیان اینکه تاکنون ۲۴ برنامه جنبی در نمایشگاه کتاب یزد اجرا شده است، اظهار کرد: هر صبح در نمایشگاه یک برنامه و هر عصر سه برنامه جنبی برگزار شده و چهار برنامه جنبی دیگر نیز در آخرین روز برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سه رویداد مهم با هدف ترویج کتابخوانی در قالب برنامه‌های جنبی نمایشگاه برگزار شد که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری اختتامیه جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب اشاره کرد که این برنامه همزمان با پنجمین دوره در سطح کشوری برگزار شد و در آن روستای گردکوه مهریز به عنوان برگزیده برگزیدگان انتخاب شد.

برقی همچنین از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی استان یزد در قالب برنامه‌های جنبی خبر داد و افزود: ۱۲ نفر در بخش‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی یادآور شد: سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز با حضور سید آبادی نویسنده کودک و نوجوان برگزار شد.

برقی در مورد باشگاه‌های کتابخوانی نیز عنوان کرد: هزار و ۸۳۳ باشگاه با عضویت ۲۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان یزد فعال و در سامانه جام باشگاه‌ها ثبت شدند که این آمار در کشور رکورد دار است.

وی، برگزاری گردهمایی بانوان کتابخوان استان، رونمایی از کتاب و جشن امضاء، نقد و بررسی کتاب‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای و ... را از دیگر برنامه‌های جنبی این کمیته در یازدهمین نمیاشگاه کتاب یزد اعلام کرد.
انتهای پیام/د 

ارسال نظرات