ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ذره‌ای مقابل فساد کوتاه نمی‌آیند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه‌ای در استان داریم که با هم وحدت و همدلی داشته و از نیروهای خوب انقلابی هستند و نیروهایی هستند که با تمام وجود در برخورد با فساد و کم کاری ذره‌ای کوتاه نمی آیند.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۵۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه از روز اولی که حضور پیدا کردم در استان با دست خالی نماز‌های جمعه را در شهر‌های کوچک فعال کردیم، اظهار کرد: یکی از آن‌ها در شهر قلعه رئیسی بود.

حجت‌الاسلام پناهی یادآور شد: هر نیرویی که در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کند با تمام وجود حمایت می‌کنیم و خدا را شاکرم که ائمه جمعه‌ای در استان داریم که با هم وحدت و همدلی داشته و از نیرو‌های خوب انقلابی هستند و نیرو‌هایی هستند که با تمام وجود در برخورد با فساد و کم کاری ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند و هیچ یک از ائمه جمعه استان به دنبال سهم خواهی تاکنون نبوده‌اند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه ائمه جمعه اگر خواسته دارند خواسته عمومی مردم است تصریح کرد: ائمه جمعه استان خواسته مردم را بیان می‌کنند و باید مدیران کل و مسؤولان استقبال کنند نه اینکه به فکر تخریب باشند و باید باور داشته باشند که حاضر نیستیم عرق شرم یک مسؤول را ببینیم.

وی با بیان اینکه هر کس در این استان انقلابی حرکت و با فساد برخورد کند حمایت می‌کنیم بیان کرد: رئیس کل دادگستری استان قدم گذاشتند در جهت رفع فساد و همه پشت آن را خالی کردند، اما با تمام قوا ائمه جمعه استان از ایشان حمایت کردند و مطمنا در ادامه محکم‌تر حمایت خواهیم کرد.

پناهی ائمه جمعه را تنها نهاد دهه ۶۰ خواند و گفت: افتخار می‌کنیم که تنها نهادی هستیم که دهه شصتی ماندیم و هنوز هیچ کدام از ائمه جمعه حکم کارگزینی ندارند و حتی مسئولان دفاتر آن‌ها فی سبیل الله کار می‌کنند و کاش جهاد سازندگی هم دهه شصتی می‌ماند تا امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در پایان صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی را فردی انقلابی دانست و گفت: فکر هم نمی‌کردم روزی که ایشان را منصوب کردیم این قدر توانمندی و پیگیر باشند، اما امروز شاهدیم جزء ائمه جمعه برتر استان هستند و کار‌های فرهنگی بسیار خوبی شروع و در حال کار هستند که می‌توان به مصلی نماز جمعه، دارالقرآن و مساجد و برنامه‌های فرهنگی که مورد الگو در استان هستند لذا ایشان را به مدت سه سال از سوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تمدید حکم نمودیم که امیدواریم بیش از پیش تلاش و همکاری کنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار