دبیر هیات هندبال استان مرکزی گفت : تيم نوجوانان دختر هيات هندبال استان مركزي با هدایت سركار خانم فرجي پور كسب عنوان سومي مسابقات قهرماني کشور را در لارستان کسب نمود.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۶۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

حامد بیات دبیر هیات هندبال استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : تيم نوجوانان دختر هيات هندبال استان با سرمربیگری خانم فرجي پور كسب عنوان سومي مسابقات قهرماني کشور را در لارستان کسب نمود.

وی ادامه داد :تیم هندبال دختران نوجوان استان در بازی اول مقابل فولاد مباركه سپاهان با نتيجه 14 بر 10 نتيجه را واگذار كرد ، در دومين گام مقابل هيات هندبال يزد با نتيجه 15 بر 4 به برتري رسيد، در گام سومين مقابل گچساران با نتيجه 15 بر 9 باز هم به برتري رسيد.

بیات بیان داشت : تیم استان در چهارمين گام رودر روی تیم میزبان شهيد چمران لارستان با نتيجه 15 بر 7 تن به شکست داد تا از صعود به دیدار نهایی را از دست بدهد و به بازی رده بندی مقابل تیم شيراز با نتيجه 15 بر 7 به برتري برسد.

دبیر هیات هندبال استان مرکزی اظهار داشت : در این دوره از مسابقات با شرکت تیم هایی از استانهای مرکزی ، فارس ، کهکیلویه و بویراحمد ، اصفهان و یزد در شهرستان لارستان استان فارس به مدت 5 روز برگزار گردید.

ارسال نظرات